Tsjongejonge..ik ga het rijtje mooi af. Sinds gister zeurende pijn in mijn kies en trekt door naar mijn kaak/oor. Mag morgen naar de tandarts maar zit er niet op te wachten verdoving/rontgenfotos etc. maar hij zal ook wel eerst gaan kijken. Iemand ervaring? Heb geen.last met warmte of koude..
Iedere zwangerschap een tand... dacht er goed vanaf te komen tot ik met 39 weken ij de stoel lag met een afgebroken kies. Bij mij maakte ze ivm zwangerschap geen foto en wilde ze niet verdoven. Heeft er een noodvulling opgezet en ben paar weken na de bevalling weer terug gegaan. Overigens kon toen de verdoving wel gewoon met bv. Dus lijkt me dat het nu ook niet zoveel kwaad kan. Hoe het gaat met kiespijn weet ik niet maar een vriendin had haar tandarts gebeld ivm een gaatje en die zei dat verdoven wel gewoon kon ook al ben je zwanger. Succes ermee! Hopelijk valt het allemaal mee.
Hey mamale, Ja ik dacht er.ook redelijk af te.komen. Twee weken terug nog bij de mondhygienist geweest en die was op wat.ontstoken plekjes na, erg tevreden. Ik betwijfel of het om een gaatje gaat. Ik heb geen last met kauwen opzich, wel dat het zeurt na het eten. Ik ben bang zenuwontsteking maar de pijn lijkt momenteel bij mijn.kaak/oor/keel te zitten. Zucht...
Bah, hopelijk kan je tandarts je verder helpen zonder al te veel poespas of gaat het vanzelf over. Sowieso tandarts, brrr
Nou de tandarts heeft gekeken. Wat testjes gedaan. Niks geks van buitenaf. Alleen ontstoken tandvlees en hij zag geen reden om een foto te maken, tenzij het onhoudbaar is/wordt. In de zwschap doet hij het gewoon liever niet. Ik heb een spoeling nu. Het kon ook nog iets met mijn oor zijn omdat ik steken bij mijn slaap heb ook. Dus nog ff naar huisarts morgen. Als laatste optie ook nog kaakgewricht..ik had al kaak/knars klachten.
Toen ik erge kiespijn had (meer stekend als zeurend) met uitstraling naar de slaap, oor etc. bleek het kaakholteontsteking te zijn. Hoop voor je dat het iets onschuldigs is, want je hebt deze zwangerschap al zat op je bordje. Beterschap!
Hey pompelmoes, Hoe hebben ze toen die diagnose gesteld? Ik weet het niet..weet alleen dat mijn kaakgewricht pijnlijk is als ik erop druk en.dat het zeurend is. Ben verder niet verkouden.ofzo.