Eerste keer zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lisan86, 19 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi verloskundige,

Ik heb afgelopen dinsdag 17-5 mijn eerste positieve test in handen gehad. Was toen 10dpo. Hij loopt elke dag mooi op, dus wat dat betreft voelt het goed. Alleen heb ik sinds gisteravond 18-5 het idee dat ik ongesteld moet worden. Het kietelgevoel met kleine steekjes maakte toen plaats in wat menstruatiepijn. Daarna kwam het kietelgevoel weer terug en vannacht tijdens het draaien in bed voelde in mijn onderbuik ook weer aanspannen. Deze ochtend heb ik veel afscheiding en weer die menstruatiepijn dat komt en gaat. Innestelingsbloeding heb ik (nog) niet gehad.

Hoelang duurt het innestelen en zijn mijn buikkrampjes normaal? Ik heb de ziekte van crohn en wacht op een afspraak bij de gyn, maar zit nu al met vragen.

Heb mijn testen van de afgelopen 3 dagen erbij gedaan. Positieve ovulatietest had ik op 6-5. De teststreep was toen donkerder als de controlestreep.

Groetjes Lisan

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      146
  2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lisan86,

gefeliciteerd! Als je de ziekte van Crohn hebt, kun je al vrij snel last hebben van rare gevoelens in je buik. Crohn kan erg stabiel zijn/verbeteren tijdens een zwangerschap, een enkele keer krijg je meer klachten. Dat kietelende/menstruatie-achtige gevoel kan heel goed passen bij dat je lijf zich al aanpast en reageert op de hormonen. Klinkt helemaal niet gek, maar ik snap dat je op alles let zo'n eerste keer!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina