Ik heb alles met colour reus gewassen. Wasverzachter heb ik niet gebruikt maar voor een lekkere geur heb ik van die zwitsal geurbuiltjes gekocht die je in de kast hangt.
Wat was het ook al weer? Gewone azijn of schoonmaak azijn ipv wasverzachter? Wanneer 'mag' ik gaan wassen, geen zin om alles twee keer te doen, maar ik ben zo onrustig haha!
Zag net dat het merk Neutral in de aanbieding is bij Kruidvat deze week (bij 2 stuks 40% korting), maar het wasmiddel hebben ze niet standaard in het assortiment. Morgen / woensdag maar even kijken of de winkel(s) het wel met de actie geleverd krijgen, zou een hoop schelen.
Ik heb me gisteren aangemeld voor kraamzorg en zag bij hun op de site staan, dat je je eigen wasmiddel kunt gebruiken maar geen wasverzachter. Dus dat ga ik dan maar gewoon doen. Denk toch dat je rond week 30 wel alles kan wassen? Of zo gauw het kamertje staat, want dan leg je alles schoon in de kast en wordt het niet vies of stoffig.
Ik ga eerst de wasmachine met azijn laten draaien zonder was. Dan is de machine schoner. En dan was ik alles de 1e keer met neutral. En als alles gewassen is en de fles is op dan ga ik gewoon Mn eigen wasmiddel gebruiken. Denk dat dit het beste is?
Heb mn gewone wasmiddel gebruikt, net wat er in de aanbieding is... Deed de eerste keren wel wat minder wasmiddel als normaal in het bakje
Wien046, dat denk ik niet hoor, als je het maar weer schoon weg legt in de kast (geen stof en vuil erbij). Ik heb nu al 3 weken gewacht tot neutral in de aanbieding is, ga het nu maar gewoon kopen vind t erg duur maar wil niet de gok nemen dat ons kleintje straks niet lekker in zn kleertjes zit. Ik ga dus deze week (33 weken zwanger) beginnen met wassen van alles.
k vind het onzin, ik heb nooit apart gewassen gewoon met ons normale wasmiddel en zelfs wasverzachter en heb de eerste keer zelfs geeneens de kleding gewassen, je kan ook een beetje te ver doordrijven, als je merkt dat ze erop reageren dan kan je altijd nog switchen van wasmiddel lijkt me.
ik vind het ook onzin hoor ... ik heb alles gewassen met gewoon wasmiddel EN wasverzachter. Geen enkele problemen mee.
Hier ook gewoon wasmiddel gebruikt en geen problemen gehad. Bij de tweede ga ik nu ook gewoon wasmiddel gebruiken.
Ik heb gewoon m'n eigen wasmiddel gebruikt. Het kan nl de enige waar ik tegen kan. Robin wasmiddel en de witte wasverzachter hiervan. Gewoon met onze eigen was mee gewassen en nu nog steeds. Ze reageert er niet op.
Ik heb de eerste maanden geen wasverzachter gebruikt. Wel ons gewone wasmiddel. Daarna wasverzachter weer geprobeerd en dat ging prima.