Babymuziek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marjannn, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Ik zit eraan te denken om de 'Baby Classics' van Raimond Lap aan te schaffen, zodat ons kindje nu in de buik alvast aan de muziek kan gaan wennen. Wellicht handig als ze de muziek na haar geboorte herkent en we haar daarmee lekker rustig kunnen krijgen. Maar zal het wel handig zijn om haar daarmee te laten inslapen na de geboorte? Als ze eraan gaat wennen om op die muziek in slaap te vallen, zal ze dan niet moeilijk gaan doen als we de muziek er es een keertje niet op zetten? Wat denken jullie?

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Het zou kunnen, we blijven met z'n allen gewoonte dieren. Er zijn wel foefjes om dit soort dingen "af te leren" waar nodig. Zo kun je de muziek steeds zachter zetten, tot de baby gewend is aan de stilte, of een ander muziekje gebruiken (bijvoorbeeld een muziekdoosje wat je gemakkelijker gebruikt).

3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik zou de muziek zeker niet opzetten in de slaapkamer. Misschien eerst in de huiskamer de rust creeeren en daarna in bed doen.
    Als hij/zij in bed druk wordt dan zou ik toch proberen om vanuit het bedje de kleine rustig te krijgen.
    De cd is trouwens heel prettig om naar te luisteren. Echt een aanrader!

Deel Deze Pagina