ik heb een tweeling en zoek nog voor beide een stuk of 4, hoeven niet dezelfde te zijn, wie kan mij helpen, ik zoek op mp, maar daar vragen ze bijna aan de nieuwprijs en dan kan ik ze dus beter nieuw kopen, niet leuk meer, hoeft geen merk te zijn bedankt alvast
ik heb wel gebruikte broeken, zien er wel netjes uit, zijn van die spijkerachtige stof, dat bruine, hoofdzakelijk merk. Ik merk dat ik dat bijna niet aandoe. En bij andere kindjes altijd geweldig vind staan. laat maar weten of je interesse heb, dan kan ik wat voor je fotograveren. ik zat zelf aan 2,50 euro ongeveer per broek te denken. bp me maar...indien er interesse is.
Ik moet even kijken maar heb denk ik ook nog wel maatje 92 liggen... heb je alleen spijkerbroeken nodig? ( ps je woont bij mij in de buurt... ) Ik zal even voor je kijken en dan hoor je zondag even van mij!
wapa, ik ben benieuwd, ik hoor graag van je mijn mail jvandebeld@hotmail.com, het is idd handig als je in de buurt woont, ik woon in heerde andere broeken zijn welkom hoor groetjes janina
Hoeveel wil je er totaal hebben? 4 broeken totaal of 4 per kind? Ik heb er wel een aantal voor je,zal proberen morgen foto's te mailen of hier te plaatsen.
Ik heb hier 8 broeken in maat 92 liggen.1 lichtblauwe van c en a, 1 lichtbruine workersbroek van c en a, 1 donkerblauwe van Scamps en boys, 1 legergroene van Frendz, 1 zwarte van Kimbaloo,1 lichtblauwe van Noppies, 1 blauwe van Vingino en 1 blauwe van Ducky Beau. Een foto lukt nog niet omdat de camera het niet wil doen. Weet niet of je nog steeds interesse hebt?
Kijk ff op Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!, vanaf foto 170 vind je er nog wel een paar denk ik. Kleine prijsjes , ophalen mag, anders verzendkosten voor koper.