Hoi, Wij krijgen er een prachtige Verrassing bij. Het zal een dubbel bloedje (Nederlands/Antilliaans) zijn. Op dit moment op ons lijstje, maar nog niet overtuigd: Syon Malakai Raoul Makya Ziva Zoila Nuala Fay Wie helpt en vult aan
Allereerst: waarom gebruikt niet iedereen de term dubbelbloedje echt veeeeeeeel mooier dan de term halfbloedje Ik heb geen suggesties voor je, maar associeer Malakai zelf met een film (Madagascar? Die leeuw?) , dus dat vind ik zelf niet zo...
Syon is ook mijn favoriet. Mijn man is nog niet overtuigd van Syon. Voor een meisje vind ik het heeeel moeilijk. Vind denk ik Ziva en Fay het leukst maar vind ik niet heel erg bij de andere 2 Kids passen. En een Fay kennen we al. En mijn gevoel schreeuwt dat t een meisje is dus dat wordt nog wat. Maar mijn gevoel heeft het vaker heel erg mis gehad.
Jongen Amarion, Camarion Ataya Brecken Celton / Kelton Davon Dellan Devion Ebbin Embrey Emiron Farris Haiden Hendro Illyria Imari Isley Izayah Lasander Lyron Markell Marlo Marric Memphis Mylo Nolen Romarni Rowen Sylas Sylver Tarin / Tharin Terrick Tevin Tevyn Tobi Tolan Trevon Tristian Tyjah Wynston Yvor Zabriel Zayne Zedrick Zyler # # # Meisje Abrianna Aleia / Aleya Alexanna, Alexanne Alexi / Alexy Aloni Anaya, Ataya Audriana Ayana, Ayanna Chanice Charlisa Dajanae Dalianna Darrelle Desaray Diani Elexi Erianna Ilexis Illyria Imari Inaya Isalie Isley Iverine Iyana Izabel Laina / Layna Laurelie Laurenia Lynai Maera Marli Maryn Maurissa Maysa Mikeia Miria Myana Navianna Raini Ranee Ronna Ronwyn Shaia Shamika Shamiya, Shaniyah Shanee Shenise Taiya Takaiya Taranee Torryn Toyah Tyanna Tyjah Vanesha Vessa Vyvia Xanna Zanaia Zaradine Zorianna
Ik vind Fayen ipv Fay mooi en Avalon vind ik ook een erg mooie naam..voor een meisje Voor een jongen hmm...Zion, Zyon, Myron, Mayron.. zoiets?