Dames, Vandaag een echo gehad, volgens mijn berekeningen 6+3 weken zwanger. Had op 31 augustus een positieve ovulatietest (smiley). Ze heeft alleen geen dooierzakje en geen vruchtje kunnen vinden, zie echofoto.. Zorgen alom nu natuurlijk, dit voelt echt niet goed. Vrijdag nog een echo, maar ik ben er bang voor.. Heeft iemand ervaring?
Als ik kijk naar jouw test op 13 sep lijkt dat meer op een 9-10 dpo streepje. Dan ben je dus al 3-4 dagen korter zwanger dan je zelf dacht nav je cb ovu test. In dat geval zou het allemaal nog goed kunnen komen
Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Ik ga m’n testen nog eens bekijken. Zou het kunnen dan, aangezien ik wel een postitieve CB ovulatietest had op 30 aug? Dat m’n eisprong dus toch later was en de innesteling dan dus ook..? Ik dacht zelf dat de innesteling op 8 sept was, omdat ik toen wat krampen en rood bloed had.
Heb je na de 30e doorgetest met ovu testen? (Is het nou de 30e of 31e die posi ovu??) Stel dat je ei op 3-4 sept was, met een innesteling op 8 sept, dan zou dat op 4-5 dpo zijn geweest. Dan klopt je termijn ook en dus geen 6+3 maar net 6 wkn
Ik verschrijf me, ik ga de testen nog eens bekijken.. 30 augustus een smiley, niet de 31e, sorry. Het was m’n laatste ovulatietest die ik in huis had, daarna niet meer getest.. Kan je innesteling zo kort na je eisprong zijn? En had er nu niet al een dooierzakje zichtbaar moeten zijn dan?
Ja een innesteling kan zo kort na je eisprong zijn. De mijne was op 4 dpo en ik testte vaag op 6 dpo. 7 dpo al best duidelijk. En nee, dat hoeft niet perse (een dooierzak). Ik had bij me dochter met exact 6 weken (ivf) ook een lege echo. 1 week later zat er een vrucht met kloppend hartje van netjes 7 weekjes oud en een dooierzak. Aangezien je dus rond de 6 weken bent, zou het in principe nog kunnen
Ik hoop het stilletjes.. vrijdag weer een echo, hopelijk is er dan wat te zien. Terug denkend aan wat jij zei over die test van 13 sept, 14 sept heb ik een bloedtest laten doen en toen was m’n waarde 49. Klopt dat ongeveer met dan pas rond de 10dpo zijn?
Dat kan kloppen, maar de waardes liggen het begin zo erg uiteen dat daar geen definitief antwoord op gegeven kan worden.
Ik hoop echt voor je dat het allemaal totaal anders is dan waar je nu bang voor bent. Heel veel geluk voor vrijdag!
Ik herken je zenuwen zo goed! Ik leek bij de eerste echo bij 6 weken wel tot een week achter te lopen. 10 dagen later bleek dat totaal niet het geval. Nu ben ik bijna 12 weken en zelfs 2 dagen vooruit gezet in totaal. Ik zal aan je denken. Laat je het weten?