Hoi! ik zoek een mooie gevatte naam voor mijn schoonheidssalon maar heb niet zoveel inspiratie .het is een salon dat zowel jeugd als ouderen moet aantrekken.het gaat een trendy/strak interieur hebben en een witte kleur met 1 felle kleur (bvb wit en groen) Misschien hier wat ideeen? Zelf vond ik het knap om bvb simpele dingen te vervormen zoals: NaturElle YouNique ... Absoluut niet : schoonheidssalon naam Beauty by naam Is zo cliché vind ik en oogt klein Ook mooi is bvb andere talen: Sois Belle Beauté Momenti Iemand een leuk idee?
Er zijn bedrijven die daar mee aan de slag kunnen gaan voor je. Kost je wel wat geld. Vind het altijd zo makkelijk om zo goedkoop mogelijk aan een naam te komen.
Ik kwam laatst tegen: City Spa ..... en dan dus de naam van de stad. Dat vind ik erg leuk staan. Heel modern en oogt juist groot. Dan kun je in plaats van de plaatsnaam toch je eigen naam doen...of Anais
Gelijk heeft ze, een bedrijf opstarten kost al genoeg En er zijn er zat die willen helpen, wil je dat niet, doe je het niet. @ TS; Iduna vind ik erg mooi inderdaad!