Wegens persoonlijke redenen moeten mijn partner en ik naar Nederland, ons dochtertje zal drie daagjes bij oma en opa in Engeland verblijven, hier is ze mee vertrouwd en ze zullen leuke dingen met haar gaan doen. Als het echt niet gaat stappen we zo snel mogelijk op het vliegtuig weer terug. Nu ik in Nederland ben (straks dan) zal ik graag een dagje mijn (en mijn partners) vrienden willen opzoeken voor een paar uurtjes. Nu zegt partner echter dat dat de rede niet is voor ons bezoek aan Holland en dat we dit niet gaan doen omdat we dan plezier zullen maken zonder onze dochter. Wat vinden jullie? Ik heb mijn vrienden nu bijna twee jaar niet meer gezien en de volgende keer dat we weer in Holland zijn zal ergens in 2015 zijn.
Huh? Natuurlijk ga je je vrienden zien! Wij zouden daar geeneens over nadenken. Waarom mag je geen plezier maken zonder je kindje? Fijn toch, even je handen vrij en goed bijpraten.
Wat een onzin zeg... maar goed we hebben inmiddels zoveel gelezen over je man (en zijn familie) dat dit me nou niet echt verbaasd. Als er tijd en ruimte is om je vrienden te zien zou ik het eerder raar vinden als je niet ging. En sinds wanneer mag je geen plezier meer hebben zonder je kinderen??
jeetje zeg natuurlijk mag je plezier hebben zonder je kindje (en natuurlijk zal je der missen) Gewoon plezier maken !
Maar als je de tickets toch al hebt betaald, kun je er toch maar het meeste uithalen? En als ouders moet je ook leuke dingen durven doen zonder je kinderen. Of het moet je echt veel extra tijd kosten. Maar het verschil van een paar uur tussen een ochtendvlucht of middagvlucht zie ik niet het probleem..
om het maar in engelse termen te houden Bullsh*t... je dochtertje gaat ook leuke dingen doen toch bij haar oma...? of zit ze daar voor straf?
Huh?! Wat is dat voor een rare uitspraak?! Is je man altijd zo? Dus hij heeft alleen nog maar lol als jullie dochter erbij is, anders niet? Sorry, ik wil niemand beledigen, maar ik vind dat best vreemd... Ik weet niet voor wat voor zaak jullie naar NL komen en het gaat me ook niks aan, maar zelf ben ik regelmatig in het buitenland i.v.m. ernstige ziekte van mijn vader, echt geen leuke reden dus, maar toch probeer ik daar zo veel mogelijk plezier te hebben en juist wel met vrienden af te spreken! Jullie dochter heeft ook lol zonder jullie met opa en oma, dus lekker proberen te genieten, niks mis mee!
Ik denk dat hij gewoon geen trek heeft om jouw vrienden te bezoeken. Nou, dikke pech voor hem, hij moet zich daar maar overheen zetten
Belachelijk. Juist genieten nu de kleine er niet bij is. Rare denkwijze heeft jouw kerel hoor, sorry.
Ik ken ook andere topics van je. Kan eigenlijk maar 1 ding zeggen: Wat een lambal! Natuurlijk ga jij je vrienden zien. Beetje voor jezelf gaan opkomen! Huppekeeee!
Sorry maar dit vind ik wel vreemd. Als jullie dan toch in NL zijn is het toch juist leuk om vrienden weer eens te kunnen zien. Ik snap niet waarom je zonder kind geen plezier mag hebben....
ik zou ook gaan, zeker weten! zou hem de keus geven of je gaat mee of je blijft "waar je dan verblijft" maar ik ga wel!
Lijkt mij stiekem wel even lekker, zonder de kleine er op uit. Het is dat de navelstreng nog vast zit (sorry, het word een moederskindje) maar anders waren mijn man en ik al lang een avondje uit geweest Gewoon doen dus! Jouw dochter gaat toch ook leuke dingen doen met opa en oma? Het is niet dat zij zich thuis zit te vervelen terwijl jullie plezier hebben.
Tuurlijk ga je je vrienden weer opzoeken, gezellig toch Dan gaat hij maar niet mee. Wat een kul argument gebruikt hij
Vraag waarom hij dat zo voelt? Voelt hij zich zelf schuldig als hij weg is bij zijn kleintje en dat hij dan denkt dat je dan geen plezier mag hebben. Antwoord op je vraag juist een leuke kans om even je vrienden te kunnen zien. Waar is hij bang voor?
Hij vindt het sneu omdat zij dus niet mee kan, maar met oma en opa gaat ze inderdaad lekker naar de dierentuin, ze heeft daar al een keer een nachtje geslapen en dat ging prima (kwam door ziekte) Het is voornamelijk juist die oma en opa die tegen ons zeiden van "Je gaat toch niet naar Holland voor je plezier hoop ik, want we passen niet voor niets op!" Dochtertje is dan 10,5 maand en er zijn daar vaker kindjes van haar leeftijd (rond de 10 maanden) dus kan ze eindelijk eens met hen spelen. Ik snap het niet dat ik het niet mag, maar al helemaal niet dat hij hier om boos wordt. "Ik dacht dat we daar heen gingen voor je grootouders..?"