Oh balen.....ik heb gehakt gekocht die tm 24-3 houdbaar was. En ik wil het nu gebruiken..... De kleur is normaal, zit ook geen aparte geur aan. Nog gebruiken of weggooien??
Ligt eraan is het ingevroren geweest ? Zoja dan wg gooien Hoelang staat in koelkast ?? Als je het goed bakt zou moeten kunnen hoor
Ik zou het niet doen! Vlees dat op de houdbaarheidsdatum zit koop ik al niet omdat het dan al zo'n 1,5 week in de winkel ligt. Dus over de datum zou ik helemaal niet doen.
Heb het weggegooid.....zonde, en niks voor mij. Ik was het vetgeten in te vriezen.... Het gehakt is bij onze supermarkt maar kort houdbaar. Max 3 dagen, het ligt er dus zeker niet al een week. Ik wist bij aankoop dat ik het ws pas na 4 dagen ging eten dus zou het invriezen na aankoop. Wat ik dus vergeten ben
Bij vlees zegt de geur en kleur helaas niet alles over mogelijk ziekmakende stoffen. Zonde, maar goed dat je het weg hebt gedaan!
Zou het ook weggooien, de laatste keer dat ik dat niet deed stond ik binnen een half uur boven de wc en heb uren overgegeven! Drie dagen echt ziek geweest! Dan maar zonde maar dit wil ik niet nog een keer.
Ik had laatst ook vlees wat ik vergeten was er stond op ten minste houdbaar tot. Het waren slavinken. Hier wel gegeten en niks van gekregen hoor!
Dit. In Afrika gaan er momenteel 1000-en mensen(en kinderen) dood van de honger Gaan we hier lopen panikeren over een t.h.t.-datum terwijl het product nog goed eruit ziet en goed ruikt en dus nog gewoon goed bruikbaar is. Hoezo voedselverspilling.