Gezien het onderwerp een en al belasting is, en er rond gaat dat er mensen teveel hebben ontvangen.... Moet jij terug betalen of mag je belasting ontvangen? Tot nu toe mag ik ontvangen. Maar ik heb alleen mijn aangifte gedaan. Die van mijn man ( niet getrouwd maar zo noem ik hem wel ) moet nog, alleen deze doet de boekhouder gezien er allemaal lastige regelingen bij komen kijken. En daar heb ik echt geen kaas van gegeten.
Ik hoef niks terug te betalen maar krijg ook niks terug. VL krijgt echter nog wel een mooi bedrag terug als het goed is.
Ontvangen! Maar ik vul expres m'n voorlopige aanslag altijd hoger in dan ik m'n omzet inschat, dus ik krijg eigenlijk altijd terug.
vriend moet betalen en ik krijg terug. omdat we fiscaal partner zijn woest het te betalen bedrag van mijn gedeelte in mindering gebracht en krijgen we nog steeds een lekker bedrag terug.
Man staat meestal ongeveer quite of krijgt 100 euro ofzo terug. Ik mag elk jaar een hele smak bijbetalen. Ik zet dat geld sowieso apart in de loop van 't jaar. Vorig jaar ... 1600 euro . Ik hoop dit jaar op iets minder. (Op mijn loon houden ze voldoende belastingen af, maar op mijn halftijdse invaliditeit houden ze geen cent af.)
Mijn man krijgt 14 Euro terug maar dat vervalt omdat de grens bij 14 Euro ligt Ik moet 105 Euro betalen Maar goed, we wonen ook nog gehuurd, hopelijk kunnen we volgend jaar dit huis kopen en dan zal het ook anders zijn.