Aangezien ik een nieuwe verslaving heb; babykleertjes kopen en ik ook nog wel wat nodig heb voordat de kleine komt loop ik regelmatig even de hema, prenatal enz. binnen. Maar ik heb nu zo langzamerhand alles wat er hangt en wat ik leuk vind wel gekocht. Nou vraag ik me dus af hoe lang duurt het voor er weer een nieuw assortiment komt bij zulke winkels? Vernieuwen ze dat maandelijks of hangt er gewoon een half jaar hetzelfde aan kleertjes?
Prenatal volgens mij weer in augustus:herfstcollectie. Volgens mij niet tussendoor. Hema heeft regelmatig wat nieuwe dingen, ze staan dan vaak ook in de folder en zijn dan vaak heel snel weer weg. De rest van de collectie hangt er ook een half jaar.
Dat "probleem" heb ik dus ook. Ik loop ook regelmatig de Prenatal binnen, maar inmiddels bij deze collectie ook weer zo'n fase heb, dat ik dus alles al heb wat er hangt
Dat klopt, ben daarom wel blij dat wij toch al weten wat het wordt Moet zeggen dat het wel heel erg veel roze is hoor wat er voor meisjes hangt... nou vind ik dat wel heel leuk, maar ik vind geel/rood/groen/lichtblauw voor meisjes ook heel leuk en dat kan ik toch eigenlijk alleen vinden in de wat grotere maatjes, wel jammer.