Sta ik hier goed? Ik ben alvast opzoek naar een betaalbare fotograaf voor een new born shoot omgeving Apeldoorn iemand die iets weet?
Wij hebben ruim 1,5 jaar geleden foto's laten maken bij d-eYe photography hippe trouwreportages, fotostudio, portret en glamour, zwangerschap en baby fotografie, bruids fotograaf, huwelijksreportages, bruiloft, trouwfotograaf Dit is niet zo heel ver van Apeldoorn af. Vorige maand hebben we van onze zoons foto's laten maken bij FotostudioLifetime Zij waren ook niet duur vond ik (en hele mooie foto's)
Hoelang wil je er voor rijden, op een een uurtje en een kwartier van Apeldoorn af zit een hobby fotograaf die mooie foto's maakt, je krijgt dan tussen de 30 en 50 foto's mee voor 25 euro ( USB of via email) 2 kinderen op de shoot is 35 euro Je krijgt dus de foto's niet afgedrukt, dit moet je dan zelf nog doen,
Wij hebben het laten doen door /www.cawefotografie.nl ze kont gewoon bij je thuis, bij ons was ze op de 6de dag er. Je hoeft dus niet met de kleine ergens speciaal na toen. Ze heeft al meedere foto's voor ons gemaakt en zeer te vreden!