Hoeveel beschuitjes met 1 pakje muisjes?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Mrs Blossom, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon benieuwd voor straks trakteren op ml's werk enzo: hoeveel beschuitjes kun je ongeveer beleggen met een doosje muisjes?

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Al 132 keer bekeken en denk dat 132 mensen niet weten wat dat aantal zou zijn.

Ik zeg; doe je ding en laat het ons weten ;)

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Haha ik heb ook echt geen flauw idee:p

4. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik dus ook niet! Toch wel handig om te weten, dat je niet 10 doosjes te veel koopt... In een topic uit 2009 heeft iemand het over 25 beschuitjes. Maar of dat echt beleggen of omgekeerd in een kommetje met muisjes drukken is weet ik niet. Misschien maar eens zelf een experiment doen voor het definitieve antwoord :D Ik zet vast muisjes op de boodschappenlijst.

5. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    De Ruijter zelf beweert ongeveer 28,57 beschuiten per pakje (40.000 / 1400) De Ruijter maakt rood-witte muisjes - EVMI

En ik lees ook ergens dat je 2 rollen (26 beschuiten) kunt vullen met 1 pakje, misschien wel 3 als je de aandrukken in kommetje methode gebruikt.

Dus we hebben een richtlijn! :D

6. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik ga binnenkort soesjes maken + chocoladedip + muisjes. Heb nu 1 pak muisjes gekocht en 1 pak soesjes, maar denk dat ik met de soesjes wel een heel eind moet komen. Ik vond het ook maar lastig inschatten, dus de eerste lading is een experiment.

Het voordeel van soesjes is dat je deze al vooraf klaarmaakt en gewoon weer in de vriezer kan doen. Dat is toch lastiger met beschuiten ;)

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bij mijn man op het werk hadden ze dacht ik 26 beschuiten gesmeerd en waren er muisjes over en die beschuiten waren royaal bestrooit met de muisjes.

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik eet de laatste tijd zelf veel beschuit met muisjes en haal dan idd met gemak 2 rollen op 1 pakje muisjes. En dan vind ik het ruim belegd, dus als je zuinig doet haal je misschien wel 3 rollen op 1 pakje.

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83

Dit vind ik knap haha. Nee serieus ik had er hand week op mijn werk 22 gedaan met de in schaal doop techniek zeg maar. Zat absoluut niet veel op maar was goed aangezien t voor kinderen was. Meer lukte echt niet.

En moet zeggen als ik se thuis had zoals ik ze nu had dan had ik er zeker nog wat op gestrooid want het was echt niet veel

Deel Deze Pagina