New castle

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Zariena, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zariena

Zariena Actief lid

6 apr 2014
    129
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil met de boot vanuit ijmuiden naar new castle gaan.
    Ik heb een zoontje van 1.5 jaar.
    Zal.dit leuk zijn voor hem?
    Wat kan je allemaal in new castle doen?

2. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Voor een kind van anderhalf? Nee niets aan... Vond er zelf als volwassene zelfs niks aan maar dat kwam ook Door zeeziekte. In de huren dreun je weg door de motor. Volgens mij die je een kind van anderhalf dat geen plezier mee. En dan de lange wachttijden bij de douane...

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik vond die boot trip eigenlijk ook verschrikkelijk. Erg woelige zee. En Newcastle is niet zo'n topper om te bezoeken. Vind ik.

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Newcastle is op zich wel een leuke stad, maar dan vooral voor volwassenen...
    Voor kinderen is bijvoorbeeld Edinburgh dan veel leuker.

Voor een dreumesje van 1,5 zou ik lekker naar een speeltuin bij je in de buurt gaan. Kost minder en veel leuker ;)

5. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik vond Newcastle wel heel leuk, maar het is een stad met veel oude gebouwen en heel levendig. Niet een stad waar ik met een dreumes heen zou gaan.
    De boottocht is niet zo interessant. Er is 1 restaurant met een speelhoek en die is heel klein. In dat restaurant heb je ook de simpele maaltijden als pasta en patat, maar daar betaal je heel veel voor.
    Wij hebben afgelopen zomer de overtocht gedaan toen onze dochter rond de 7 maanden was. De cabines zijn krap, dus het is alleen interessant als slaapplek.

Mijn advies: alleen doen als je naar Groot Brittannie op vakantie gaat. Voor de minicruise hoef je het niet te doen en alleen een dagje Newcastle met een dreumes zal waarschijnlijk een teleurstelling worden

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.996
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    die mini cruises zijn heel goedkoop in de winter, maar tijdens een beetje storm wordt je uit je bed geschud ! Echt geen aanrader om alleen maar op en neer te varen want dan ben je 2 nachten hartstikke ziek en dan nog met een kleintje erbij!
    Wat Twinkle ook zegt ik zou die overtocht alleen maken voor een langere vakantie. En het liefst ook alleen bij rustig weer ;)

Wij zijn met mijn zoontje toen hij 2 was wel in de zomer met de Dsdf naar Zweden gevaren, maar daar is de zee heerlijk rustig en voor een vakantie van 3 weken is het goed te doen. Je moet wel een bedhekje mee reserveren zodat je kind niet uit het bed rolt.

7. Zariena

Zariena Actief lid

6 apr 2014
    129
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankje wel voor jullie reacties.
    New castle is niks voor een 1,5 jarige.
    Gaan we lekker naar ballorig:D

Deel Deze Pagina