Hoi hoi! Ook ik ben nieuw hier! Ik ben bijna 24 (de 31ste) We zijn nu in de 2e ronde serieus bezig en zit op dit moment op m'n 1e NOD...... Heeeeeeel spannend dus! Het lijkt me leuk om hier ervaringen uit te wisselen, ik zag al dat hier veel leeftijdgenootjes te vinden zijn! Leuk! Liefs!
hoi hoi ik word ik maart 23 dus van leeftijd schelen we niet zoveel. en wij zitten ook in de 2e ronde. vind het ook allemaal zo spannend maar heb me voorgenomen om er deze ronde iets minder aan te denken dan mn 1e ronde.. hopelijk lukt het en werkt het dan ook. op naar een mooie roze test
Dat hoop ik ook! gisteren nog gestest maar deze was negatief.... Maar nog steeds niet ongesteld geworden terwijl gisteren m'n NOD was! Morgenochtend nog maar een keer proberen en hopelijk heb ik dan beter nieuws.... Voel me wel anders.... Buikkrampen en zin in zoetigheid terwijl ik normaal echt een hartige eter ben maarja, misschien beeld ik me dit ook wel in Leuk dat we ook in dezelfde ronde zitten! Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen! Liefs
Dankje! ronde 1 dacht ik ook dat ik vanalles had en voelde en 5dagen te laat met mn menstruatie maar dit was gewoon het ontpillen.. hoop vanharte dat je positief test laat zeker iets weten! groetjes
Welkom!!! Spannende tijd hè! Zelf ben ik 24, en zwanger van de tweede. Onze eerste zwangerschap was niet helemaal gepland, maar uiteraard wel welkom! Ik was 22 toen onze dochter geboren werd. Nu bewust voor een tweede gegaan. Hou je ons op de hoogte?
helaas, helaas, gisteren ongi geworden! maar.... nieuwe ronde, nieuwe kansen ;p jullie ook nog succes!
Hoi! Welkom! Ik heb me ook net vandaag voorgesteld. Ik ben 23 ( in maart wordt ik 24). We zitten in de 3e ronde. Spannend is het zeker en ik leer iedere ronde weer wat bij!