Hey iedereen, Wat vinden jullie hiervan? Aan de ene kant kan ik er enorm om lachen en aan de andere kant vindt ik sommige sets wel erg grof new kids on the block ( broodje bakpao broodje warm vlees )
Dat is toevallig, ik zocht het filmpje van die camping, maar op youtube kan ik hem niet vinden. Er zitten inderdaad wel hele erge stukjes bij, zoals een vrouw onder de auto dat soort dingen, maar tis ook wel humor hoor.
Ik vind het grappig Het erge is, er zijn echt van zulke figuren ( iets minder extreem natuurlijk ) . Stelletje mafkezen
ja idd kan me er soms zo erg veel om lachen, droge humor ja kun je het geloven dat er echt van zulke mensen rondlopen aso... vindt dat stukje van die zwembad en idd dat stukje van die vrouw onder de auto wel heeel lachwekkend
Ik vind ze leuk om te zien, en soms denk ik van hoe komen ze erop Heb hier een link waar de filmpjes aan de linkerkant staan van seizoen 1 t/m 3 ( hoop dat het werkt ) New Kids On The Block | Flabber
Ochoch ik vind het wel grappig, maar heeeeeeeeeeeeel simpel.... moet altijd wel lachen om de brabanders in Draadstaal....die vind ik geweldig...
Mijn man vindt het erg leuk en vaak hebben we dezelfde humor maar ik vindt dit echt helemaal niks kan er ook echt niet om lachen!
Ik vind af en toe een filmpje op z'n tijd erg leuk. Vind die met die tuinkabouter geweldig! "hij dacht dat ik een mongool was jonge!!" maar moet niet telkens de hele oud en nieuw tribute voorbij zien komen (7 uur lang new kids) hahahaha!!
Ik vind het verschrikkelijk en ik irriteer me er mateloos aan.. En ik heb best wel humor geloof ik, maar dit vind ik gewoon kansloos.. Mijn vriend daarintegen vind het wel geweldig.
haha wij vinden het beide leuk! Vooral die met die lange zwarte haren met zijn opel mantra! Hilarisch! Mijn dochter roept ook regelmatig: "wie is hier nou de snackbar? Gij of ik?" (hoort ze mijn vriend zeggen, ze ziet die serie niet!) Ach zulken lopen hier int dorp ook rond hoor.......dus herkenbaar voor ons....haha
Mijn man is helemaal lyrisch van die lui.. Ikzelf vind ze verschrikkelijk! Kan er totaal niet om lachen.. Broodje bakpoa is wel een leuk nummer om te horen maar die filmpjes, nee liever niet...