'Vrijwel zeker witte kerst' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Oh, wat gezellig!
Het is hier al wit, en ook behoorlijk veel gevallen (50 cm), dus die witte kerst moet hier wel lukken!
Lees dat in 81 voor t laatst er officieel een witte kerst was....mmm...dus als t nu zo is, dan is t ook de eerste die ik bewust mee maak Al weet ik zeker dat ik in ieder geval een paar jaar terug ook door de sneeuw reed om kerst te vieren bij mijn ouders haha
neeee!!! ik kan het huis niet uit als er sneeuw ligt (gevaarlijke brandtrap, is de enige manier om huis uit te komen) laat staan met dochter met de trein naar amsterdam!
Leuk, hier ook al wit hoop dat het blijft liggen. Zondag voorspellen ze weer een hoop sneeuw. Mijn man heeft vanmiddag vakantie. Lekker met onze dochter in de sneeuw spelen vanmiddag. Sneeuwpop maken is echt lang geleden voor mij!
Evenstar is ook ingesneeuwd... ik vind het leuk maar soms ook vervelend- ik durf nu echt niet te fietsen, lopen gaat matig en gisteren zaten we gewoon zonder OV hier in Grunn. Maar ik kijk graag naar buiten!! En ik hou enorm van ECHTE winters!! *haalt alvast veel chocomel in huis*
Nou ik kom uit '82 en ik kan mij nog wel een keer herinneren dat ik mijn rolgordijnen open deed en er een dikke laag sneeuw lag op 1e kerstdag! Maar ja 30% aan de kustprovincies, vind ik wel weer een beetje jammer...
Hmmm ben benieuwd of het wat wordt met de kerst, ik woon in zo'n kustprovincie.... Ach wel zien het wel. Om eerlijk te zijn mag van mij die sneeuw weer heel snel smelten.... hihi. Denk alleen dat dat niet gaat lukken, aangezien het hierzo nu weer sneeuwt.....
Ik was in '81 bijna 1 en er zijn idd foto's van mij in de kinderwagen en mijn mams die mij door de sneeuw ploegt Tjee Troel jij bent gewoon 2 jaar jonger dan ik, dat had ik nooit gedacht haha. Sorry totaal offtopic
Ja dat is schrikken he Hoe oud dacht jij dan dat ik was! Ontopic: Ik hoop wel echt dat het gaat sneeuwen, 1e kerstdag zijn we in Almere dus misschien valt die niet onder een van de provincies waar het waarschijnlijk niet gaat vallen, want de kinderen zullen het echt prachtig vinden! Even opzoek naar een slee en sleeen maar!
Ach Troel, kom gewoon gezellig naar ons toe in het Noordoosten! Hier een dik pak en IJSKOUD op het moment halleluja *bibber* Ik dacht dat je wel 4 jaar ouder was dan ik... 33 dus