New Kids on the Block en Backstreet Boys: one night, one stage, once in a lifetime!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Leliana, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Kon er zo gauw geen topic over vinden...:)
    Misschien weten jullie er al wel van, misschien ook niet vandaar dat ik het plaats! Kaartjes gaan onwijs snel .. ;)

New Kids on the Block & Backstreet Boys live in Ahoy Rotterdam!

Fenomenale boybands uit vroegere jaren stelen opnieuw vrouwenharten

Was hun tournee in de Verenigde Staten al een gigantisch succes, ook hier zal menig vrouwenhart sneller gaan kloppen als New Kids on the Block en Backstreet Boys naar ons land komen. En we hebben goed nieuws voor de fans: dinsdag 1 mei 2012 staan de über-boybands gezamenlijk op het podium van Ahoy Rotterdam! De kaartverkoop voor dit unieke concert van NKOTBSB start op woensdag 26 oktober a.s. om 09.00 uur.

Met meer dan 200 miljoen verkochte platen wereldwijd en de ene megahit na de andere, hebben New Kids on the Block en Backstreet Boys tientallen jaren hoog genoteerd gestaan in de internationale hitparades.

Het belooft op dinsdag 1 mei één groots uitzinnig spektakel te worden in het Sportpaleis van Ahoy. De nu al legendarische show wordt een aaneenschakeling van de meest bekende hits, mash-ups en medleys uit de hoogtijdagen van deze immens populaire boybands. Songs als 'Step by Step', 'I Want It That Way', 'Tonight', 'Everybody (Backstreet's Back)', een overweldigend decor én uiteraard de fantastische looks en moves van de heren zullen vele jeugdherinneringen weer doen opbloeien en opnieuw laten beleven.

New Kids on the Block en Backstreet Boys: one night, one stage, once in a lifetime!

Voorverkoop
    De kaartverkoop voor het eenmalige concert van NKOTBSB start op woensdag 26 oktober om 09.00 uur via www.eventim.nl, 0900-1330 (€ 0,45 p/m) en de VVV Ticketpoints.
    Dinsdag 1 mei 2012
    NKOTBSB – New Kids on the Block & Backstreet Boys
    Ahoy Rotterdam
    Aanvang: 20.00 uur
    Entree: v.a. € 51,- (excl. servicekosten)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja wel grappig

Alleen was ik al te oud voor de backstreet boys

Ik vind de prijs nog wel meevallen trouwens

3. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Heb niet zoveel met de backstreet boys (was ik net te oud voor) maar wel met the NKOTB!! was er heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal fan van! posters, plakboeken, tijschriften, boeken..ALLES had ik! En ik was er zó van overtuigd dat ik ooit met Jordan zou gaan trouwen!:) Wie weet gebeurd dat dan wel volgend jaar:D Ik ga er iig wel heen!

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Aaaah ik was een echt BSB fan!!! :D

5. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Whahaha, wat herkenbaar....Ik was ook destijds totaly gek op en van Jordan Knight :D
    Hij was een snoepje om op te eten :p:D

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dit is de vanafprijs he? dus dan zit je ergens achteraan bovenin gok ik

ik ben ook in mijn gloriedagen groot fan geweest van de BSB, ben voor het laatst in 2005 geweest, maar toen vond ik de show al heel erg achteruit zijn gegaan. Ik heb het er niet meer voor over

Share This Page