Ok, wie heeft het gekeken (en hangt nu niet boven de w.c.). Dat met die beesten was echt te smerig voor woorden, ik zit nu gewoon misselijk op de bank. Wel goed voor de lijn, ik wilde net wat lekkers te snaaien pakken maar dat laat ik nu maar even
Ik heb hem weg gezapt.. Rare Japanners! Wat was dat ene ding ook? Wat die regiseur in zijn handen had en Manuel van ging kokken?
Even serieus...dat was echt TE ranzig. Ik was al weg bij het bloemschikavontuur, maar toen in dat hokje die kakkerlakken werden gespiest en ze gingen vertellen wát ze er mee gingen doen werd ik echt misselijk. Kunst my ass.
Echt goor he! Ja dat bloemschikken vond ik maar een bijzondere vorm van sex, maar dat je nog denkt, ok, als jullie dat leuk vinden. Maar echt, die beesten, en dan die vermaler. Gatgatgat! Ik denk dat dat glibberige ding een soprt zeebeest is Suzzert.
Echt goor. Ik kan veel hebben en kijk veel ziekenhuis programmas en docu met rare gewoontes etc maar dit nee zelfs ik kon deze beelden amper verdragen. Komt toch weinig voor dat mijn maag omdraaid maar dit iek. Die vrouw leek er nog van te genieten ook. Als man wil je dat toch niet meer aanraken. Bah mensen en hun rare Iedeen. Wie denk nou hè laten we er is wat kakkerlakken in duwen. Waar ik aan moest denken, wat als een kakkerlak zijn nest verliest jak. Zouden er dan kakkerlakken komen uit de onderste. Bedoel die beesten dragen hun nest op de rug en als ze dood gaan laten ze hun eieren achter. En die zeedieren. Arme beestjes