New Kids Turbo!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ProudMum, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Mee eens! Ik vond 'm ook echt kei leuk :D! Woon ook wel redelijk in de buurt;) Leeftijdsgrens blijft discutabel denk ik ;)

2. Giltje

Giltje Niet meer actief

ben zo blij dat ik niet de enige ben die er ook zo overdenk haha :D

3. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Vond het een erg leuke film voor gewoon een paar uurtjes lachen.
    Ook bij ons zaten er een paar gezinnen met jonge kinderen in de zaal.
    Er was zelfs 1 jochie met zijn ouders die op een stoeltje op de bioscoopstoel moest gaan zitten, omdat hij te klein was om het anders te kunnen zien.
    Schatte hem niet ouder dan een jaar of 7/8.

4. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die leeftijdsgrens van 12 is erg discutabel. Moet er toch niet aan denken dat een kind van 12 alles zegt en doet wat er in die film gebeurt!

Maar neemt niet weg, ik vond de film echt helemaal geweldig. Ik keek ook altijd op flabber al naar de losse afleveringen. En misschien scheelt het dat ik uit de buurt van Maaskantje kom (mwah, nog wel een dik half uur weg), maar ik vond het hilarisch!

5. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    ik vind het echt erg dat dit leuk gevonden wordt!:(
    Ik wil m'n kinderen echt wat anders meegeven! hier wordt ik nou echt verdrietig van, dat dit als "normaal' gezien wordt:x.

6. Noi

Noi Actief lid

2 jan 2011
    147
    6
    18
    Noord-Brabant
    Ik vind het ook geweldig! Denk ook niet dat je het te serieus moet nemen allemaal. Natuurlijk zou ik ook niet blij zijn als mijn kind met zo'n opmerkingen zou gaan lopen gooien, maar proberen hem/haar er krampachtig uit de buurt te houden is toch zinloos. Dat gaat als een lopend vuurtje rond als ze eenmaal op school zitten, zoals met zoveel dingen (andere vloekwoorden bijv.)

7. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet mijn soort humor, en schelden met kanker vind ik al helemaal erg. Dat je dat nodig hebt om de lachers op de hand te kunnen krijgen getuigd niet echt van respect. Verder ieder zijn eigen ding.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat ben ik helemaal met je eens!! :(
    Kanker moet NIET gebruikt worden om je zinnen of verhaal sterker te maken.
    En al helemaal niet als grappig gezien worden.

Ik kan heel hard lachen om new kids, maar elke keer wanneer ze met kanker schelden, verstijf ik even.
    Vind het echt een naar woord. en zo onnodig!
    Ik vind ze ook grappig, misschien nog grappiger, wanneer gvd en kanker eruit worden gelaten.
    Het voegt toch niks toe.

9. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Volgens mij is het populair onder jongeren, maar als ze gaan denken dat dit "normaal"is .......
    Zelfs collega's roepen ineens vlakbij je "BAM' blijkt van new kids te komen? je schrikt je het apezuur.
    Misschien heeft het met mijn werk te maken, ik werk met mensen met een verstandelijk/psychische beperking.
    Ze zijn al zo beinvloedbaar, en ik denk niet dat deze film een beste invloed heeft. En er is al zo veel geweld, hier worden bewust mensen neergetimmerd met bijv. stoeptegels:(
    Ik snap echt niet wat er grappig aan is?

Deel Deze Pagina