Hoi allemaal ik ben Malika Ik ben moeder van Tariq 4 en Touriya 2 We zijn er net achter dat er een derde bij komt ik ben op dit moment ongeveer 6 weken zwanger, het was niet gepland maar zeker zeer welkom. Heb zin in leuke topic's dus ik zal hier vaak komen buurten liefs malika
Gefeliciteerd met je zwangerschap! ga maar lekker neuzen op de site en veel info inwinnen en gedachtes delen! Liefs Valentijn
tnx, ik had eerst altijd een blog en ik moet zeggen dat ik die best mis dus dit is een perfecte vervanging voor gezelligheid en info
Ja dat vind ik ook! ik heb verder ook niet echt iemand om dit mee te delen, ja met m'n vriend maar zolang die test niet positief is gelooft hij nog helemaal nergens in! Mannen! pffff
Valentijn: ohw ja ik ken het mannen daar kan je een heel toppic aan wijden :S heel veel geluk met zwanger worden dan maar sonnie en dhani: Thanx liefs malika
Hoi hoi, Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met jullie derde wondertje op komst ! Neus maar lekker rond en dan zijn er vast wel wat interessante topics te vinden en anders open je ze gewoon zelf ! Liefs, Bibu.
hallo iedereen ik ben shirina < ik ben nieuw hier het lijkt me heel gezellig hier op de forum iedereen die een kindje wil of krijgt malika gefeliciteerd
tnx bibu en gelijk heb je anders ga ik wel een toppic beginnen hoor hahaha. hoi shirina, tnx en jij en bibu vruchtbare dagen en de rest ook natuurlijk die zwanger probeert te worden.