Hallo allemaal, Ik had me al een tijdje geleden aangemeld, maar was een tijdje een stille meelezer. Vrijdag 19 december heb ik m'n Mirena spiraaltje laten verwijderen en gaan m'n vriend en ik voor ons eerste kindje. Ik ben heel benieuwd naar m'n cyclus. Ik heb ruim 6 jaar het spiraaltje gehad en daarvoor een aantal jaar de pil, dus heb eigenlijk geen idee wat m'n cyclus normaal was. Ik ben trouwens 26 en m'n vriend is 30. Ik doe een combinatie van werken en leren en het is misschien niet de ideale periode om een kindje te krijgen, maar ik voel gewoon dat ik er klaar voor ben en om eerlijk te zijn bestaat het juiste moment ook niet. Nou ja het is een heel verhaal geworden hihi
haj en welkom! het is idd nooit het perfecte moment haha daar hadden mijn vriend en ik het ook al over haha,, je past je leven er pas op aan als het zover is hihi XXX hoop dat het snel raak is
Welkom en succes!! Ik ben ook aan het leren en werken.. en nu 5 weken zwanger. Veel over nagedacht van te voren, maar waarom zou je het niet doen.. komt ook allemaal wel goed hoor