New Super Mario Bros Wii

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Jaaa op de kerstverlanglijst! Dus wij moeten nog even wachten! Ik zie al mensen die hem uitgespeeld hebben,.... jeetje.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oei, dan heb ik m overgeslagen denk ik.. of manlief heeft m stiekem gespeeld, zegt me zo niks.. zal morgen even kijken voor je.. moet de munten daar toch nog allemaal halen..

to be continued.....

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Heb m gister ook uitgespeeld.. :D :D!!
    En heb gelijk wereld 9 gekregen... Is ook een leuk wereld volgens mij, heb pas 1 level gespeeld haha!
    Heb alleen bij wereld 1 alle munten gehaald..
    Zal straks is naar wereld 1-3 gaan voor de kanon ;)..

Ik heb ook elke keer rond de 30 levens, ga altijd terug naar wereld 1 en dan level 1-2 en als je dan die ster pakt en alle vijanden omver loopt krijg je zo 6 levens ofzo.
    En ga ook altijd terug om Toad te redden in wereld 1, en krijg je ook een huisje met items. Als je hem haalt.. en levens :).
    En als ik weer genoeg had ging ik terug waar ik was gebleven. ;)

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik kick dit topic even omhoog :D Kerst is geweest, dus zullen er wel weer een aantal super mario van de kerstman gekregen hebben vermoed ik...

Ik heb gisteren bij mijn moeder dit spel gedaan en daar liep Mario gewoon goed, snel springen enzo. Maar toen nam ik het spel mee naar huis en hiero op de Wii lijkt het wel alsof het veel trager werkt. Als ik wil springen, dan reageert Mario veel later lijkt wel. Zwaar irritant! Is dit herkenbaar?

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Joepie! Hier gister de melding in beeld gekregen dat we (nouja vooral mijn vriend, ik maar af en toe mee geholpen) hem helemaal uitgespeeld hebben :D!

Vond/vind het wel een erg leuk spel, gewoon weer 'echte' mario spelen :D!

6. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik heb hem ook voor kerst gehad en ik ben echt nog helemaal niet zo ver hihi!

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hier ook helemaal uitgespeeld voor een aantal weken terug, samen met mijn man!
    Ook wereld 9 helemaal!
    Jammer dat je daar niet nog een keer bowser kreeg ofzo!

Nu weer opnieuw en nu direct maar alle star coins verzamelen!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    maar je komt toch alleen in wereld 9 als je alle munten hebt, of niet??
    en hebben jullie nog trucs of cheats (ontdekt) ??
    Hier niks, als ik al iets vind is het via youtube;) ik ben nu in wereld 6, maar 4 en 5 nog niet uitgespeeld...

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Loopt tie bij jullie dan wel helemaal goed en snel dan? Geen vertraging met springen?

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je komt in wereld 9 als je, bowser verslagen hebt en in een wereld 1 t/m 8 alle munten verzameld hebt.

Dus heb je bowser verslagen en heb je in wereld 3 en wereld 7 alle munten verzameld, dan kan je in wereld 9 level 3 en 7 spelen zegmaar. Ga je dan even terug naar wereld 1 en verzamel je daar in elk level de 3 munten, dan kan je in wereld 9 level 1 spelen. Snap je?

Liefs, Hanneke!

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij ons werkt ie prima. Alleen 1 'afstandbediening' waarbij het geluid het soms heel raar doet, denk een keer te hard mee gegooid door een van de kinderen :).

Maar het spel doet het verder dus prima.
    Zijn misschien je batterijen leeg aan het raken?
    Staat die balk op de televisie goed?
    Zitten de draadjes allemaal goed in de wii?
    Heeft de afstandbediening misschien last van de zon die naar binnen schijnt of een lamp ofzo? Zodat de wii niet goed weet waar de afstandbediening is?

Geen idee eigenlijk. Maar dat met de zon hebben wij wel gehad, maar gordijn dicht helpt al.

12. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je wii traag reageert kan het zijn dat je instellingen qua licht niet goed zijn. Ik heb naast de tv een stenen kerstboomje met lampjes staan als die aan is reageerd die minder goed dus misschien instellingen nalopen.

Ik heb ook mario gekregen en ga straks ook eens even spelen.

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O bedankt, ik dacht dat het aan Super Mario zelf lag. Ik kan me namelijk herinneren een review gelezen te hebben waarin ze ook spraken over een vertraging. Ik zal eens wat proberen aan te passen vanmiddag.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @Hanneke, ah, ik snap;)

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    jaaa heb mario gekregen voor kerst. vanavond ga ik hem uittesten.
    hou dit topic in de gaten.

16. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja ik heb hem ook! Hij is echt super leuk en ik vind de optie van samen spelen ook erg leuk!

Het blijft leuk die Mario! :D

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaa hij is leuk!!

en als je valt kan je nog snel op A drukken dan zit je in een zeepbel (bij meerdere spelers) alleen moet je niet allemaal tegelijk op A drukken want dan zit je met zn allen in een bel en moet je opnieuw beginnen hihihi :D

18. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja inderdaad lol....

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja ik heb hem 2e kerstdag bij mijn broer gespeeld en hij is leuk, vooral als je samen speelt.

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hebben 'm ook!!! En het is GAAF!!! Leuk, al die oude mario deuntjes. Alleen de derde wereld is wel lastig zeg.

Deel Deze Pagina