Hoi, Wij gaan in de zomervakantie een paar dagen naar Disney. Nu wil ik vanuit Disney naar de eifeltoren. Wie weet hoe dit werkt en precies gaat? Moeten we overstappen? Wat voor tickets kunnen we het beste kopen? Nog adviezen? We gaan met 2 volwassenen en 2 kids
Gewoon hotel overnachting net buiten centrum Parijs boeken ervoor of erna. En dan met ov naar centrum. Zo deden wij dat altijd.. 2 dgn Parijs bijv en dan door naar disney. Of andersom.
Wij zijn twee jaar geleden toen we bij Disney in een hotel zaten ook een dag naar Parijs geweest. We zijn vanaf het station bij Disney rechtstreeks naar Parijs gegaan. Weet zo niet meer precies waar we uitgestapt zijn, maar het was in de buurt van de Notre Dame. Daar zijn we naar toe gelopen en na deze bezocht te hebben, hebben we een Hop-on-hop-of bus genomen waarmee we ook bij de Eiffeltoren ben geweest. Ik denk niet dat je vanuit Disney rechtstreeks naar de Eiffeltoren kunt, je zult denk ik toch ergens van de RER op een metro moeten overstappen. Voor de Eiffeltoren hadden wij vooraf online kaartjes gekocht. Dat raad ik je wel aan, scheelt heel veel wachttijd. Wij zijn tot de 2e verdieping gegaan, vonden het niet nodig om helemaal naar de top te gaan. Kost toch ook weer meer tijd en we wilden meer doen op die ene dag. En de kinderen vonden het al helemaal geweldig om überhaupt op de toren geweest te zijn. Achteraf ook maar goed want we waren in januari en het was behoorlijk koud. Wil niet weten hoe koud het daarboven was.