inenten Turkije of Bulgarije?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2kidsmum, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2kidsmum

2kidsmum Lid

17 nov 2011
    67
    0
    6
    Wij zoeken nog een leuke vakatie bestemming, misschien Turkije of Bulgarije.
    Ik ben nu 3 mnd zwanger en we hebben nog een dochter van bijna 3 jaar......vroeg me af of iedereen zich braaf laat inenten?
    Wij zijn al vaker naar Turkije geweest maar hebben nog nooit geent en weet ook niet of het kwaad kan als je zwanger bent....

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij gingen regelmatig naar Turkije. Toen bekend werd dat je je voor dit land ook beter kunt inenten hebben wij dit ook gedaan. Lieverds prik dan daar ziek te moeten zijn, zeker voor de kids. De keer dat ik zwanger was ben ik ook ingeënt. Als je hem het jaar erna herhaald, hoef je voor de ene prik 10 jaar en de ander 15 of 25 jaar niet terug.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij zijn ook geregeld naar Turkije geweest, en ik heb me nooit laten enten en onze zoontjes zijn ook nooit geent

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij gaan ook naar Turkije binnenkort, en ze krijgen maandag een Hep A prik. Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Onze dochter van 4 gaat daar in een kinderclub (all inclusive) en zit daar miss. met de handen aan het toilet zonder 'voldoende' de handen te wassen erna...dus ik vind het een veiliger idee. Velen doen het niet terwijl het wel wordt aangeraden.

Ik heb alleen geen zin in zieke kinderen en spijt achteraf. Er hoeft maar 1 kok smerig te zijn waar je bent dus...

Charlie

5. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Toen ik nog op een reisburo werkte een keer een klant gehad die inderdaad erg ziek is geworden. Maanden last van gehad. Dus ik zou het echt wel doen.
    Nog een tip: je krijgt het soms ook vergoed via je ziekenfonds, dus dat kun je nog even nakijken.

6. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Wij gaan eind mei ook naar turkije wij zijn nu beide geent,ben ook zwanger kon geen kwaad zeiden ze,en mijn dochter gaat toevallig morgen.
    voor de hep a ze moest daar 1 jaar voor zijn vandaar.
    je krijgt enkel vergoed van de verzekering,zilveren kruis weet niet of dat bij elke verz zo is hoor,als je aanvullend verzekerd bent wij kregen dus niks terug.
    maar ach ziek worden zitten we helemaal niet op te wachten,
    je kunt gewoon de ggd in je woonplaats bellen zei helpen je goed verder..

gr gemma

Deel Deze Pagina