Mijn mannetje heeft me uitgenodigd om in september mee te gaan naar NY om te gaan winkelen Nu ben ik nog nooit in NY geweest, en vroeg ik me af of dames hier misschien ervaring hebben. Wat is de place to be, waar moeten we aan denken, wat zijn goede hotels? Ik ben wel doodsbang om te vliegen, maar naar NY, ze slaan me maar gewoon knock out hoor!
GEWELDIGE stad!! Zou zo weer willen! Wij zijn een dag gaan shoppen in een outlet buiten New York, Woodburry common. Daar hebben we ons echt helemaal het schompes gekocht! Woodbury Common Premium Outlets Moet je wel met de bus heen maar dit zijn speciale bussen die daarheen gaan. Veel plezier alvast!
oh wat heerlijk. NY is echt geweldig fifth avenue central park bloomingsdale, macy's ( om te shoppen)
Tja, ik ben er geweest en ik kwam ogen en oren tekort. Aanrader is de veerboot nemen en naar het Vrijheidsbeeld gaan. Teveel om op te noemen.
Woehoee vet hoor!! Heb toevallig gisteren hetzelfde nieuws te horen gekregen Ook in sep. naar new york!!! Heb er zin in 8)
Vet, precies hetzelfde dus, misschien komen we elkaar wel tegen We hadden nu bedacht dat we in elk geval naar het National museum of history willen, en dan een dag naar die woodburry, en in elk geval naar central park. Het Vrijheidsbeeld lijkt ons ook wel leuk, maar dat zie je overal al, dus dat staat nog niet in de lijst. We zijn nu aan het kijken naar hotels, maar geen idee wat goed en leuk is, ik ben nog aan het onderhandelen over het waldorf haha
Ik ben ook jaloers. Oh wat zou ik daar graag heen willen met een flinke zak geld. Shop till you drop is echt het eerste wat er in mij opkomt om daar te gaan doen. Alvast heel veel plezier!
De betaalbare hotels zijn niet echt spectaculair, maar now worry... daar zit je toch niet! Er is 24/7 iets te doen! Ik zou wel een hotel in de buurt van Time Square zoeken, want de locatie van je hotel voegt wel heel veel toe. Winkelen in Soho is erg tof, en het is ook leuk om door de wijk Meet Packing District te lopen. De Brooklyn Brige over wandelen (of heen met taxi, en te voet terug) is ook erg leuk. Een bezoekje aan de bibliotheek is ook een aanrader. Heel veel plezier!! Het is echt mijn gaafste reis ooit!!
ooo echt leuk voor je! me broertje is er geweest in dec en hij praat er steeds over. fifth avenue moet leuk zijn en central park maar ook iets met the bridge ofzo weet het ff niet.maar hij spaart nu weer om in okt te gaan. oja in mc donalds hellpen de mensen je dansend zij hij hahaha met rap muziek op.of dat zo is?????
Dan moet je hem wel met veel mensen delen, er zijn meer gegadigden ahhaha Dat Amsterdam court hotel ziet er ook goed uit! De planning is echt om ons suf te shoppen! We willen nu van maandag tot vrijdag, en als het goed bevalt gaan we volgend jaar misschien weer maar dan langer. We hebben in de planning om zo te vliegen dat we op maandag daar om 11.30 aankomen, maar ben je dan nog in staat om wat te doen, of moeten we daar niet op rekenen? We gaan er nu van uit dat we effectief dus maar 3 dagen hebben, maar als er op de aankomst en vertrek dag nog wat kunnen doen zou dat mooi zijn!
New York, geweldig!! Wij kwamen toen ook om half 12 aan en voordat je in je hotel bent en opgefrist ben je al een paar uur verder. Wij zaten ook bij times square dus dan kan je daarna wel op je gemak wat gaan eten en daar een beetje de boel verkennen. Ik had via de internetsite www.bigapplegreeter.com een gids geregeld, helemaal gratis en non profit. Het zijn echte newyorkers die jou hun stad willen laten zien. Moet je wel vantevoren aanmelden want het kan wel eens druk zijn. Onze ervaring hiermee was super maar dat ligt ook aan wie je treft denk ik. Verder: -central park -gratis ferry langs vrijheidsbeeld -times square natuurlijk -alle grote warenhuizen als macy's en bloomingdales de wijken: -soho -little italy -chinatown -nolita -financial district -meatpacking district -brooklyn bridge -central station -empire state building -new york library -century 21 (outlet new york bij ground zero) -ground zero pfffff.... echt gewoon teveel om op te noemen. Het was voor mij ook zeker niet de laatse keer! Heel veel plezier alvast!!
Gaaf New York!!!! Wij zaten in dit hotel: Best Western President Hotel at Times Square, New York New York Het was toen (2007!) een heel betaalbaar en ideaal hotel, het ligt super. Heerlijk hoor New York. Ik ben jaloers!!! Als je op tijd aankomt heb je er nog wel puf voor, niet uren hoor want een reis + tijdverschil is vermoeiend. Maar je kunt heus nog wel ff rondkijken/shoppen. Geniet er lekker van! New York is zooooo leuk!!
ja hoor, dan ben je nog best in staat iets te doen. je wilt daar ECHT niet slapen zonde van je tijd.. en je moet trouwens meteen meegaan met het tijdstip daar, en vooral niet overdag gaan slapen. dat helpt het beste tegen een jetlag. uitrusten doe je thuis wel weer.
D-reizen - Informatie over New York Moet het nog geboekt worden?? Zo ja, boek zo snel mogelijk! New York is zoooo ontzettend hip en hoe langer je wacht hoe duurder de vliegtuigstoelen worden.. Nog een tip van mij! Ga naar een kerkdienst in een "zwarte" kerk.. Dat schijnt echt super leuk te zien (als je ervan houdt)
WAUW wat een tips allemaal, bedankt! Ik begin te vrezen dat onze midweek echt niet genoeg is! Maar goed laten we hier maar eens mee beginnen he In ieder geval SHOPPEN want daar gaan we voor
Ben er jaren geleden geweest om te kerst shoppen en dat was helemaal geweldig.Verder ook eens in de zomer geweest. Ik vind het een heerlijke stad. Dingen die je niet mag missen zijn: Coney island Madison square garden Time Square Vrijheidsbeeld Brooklyn bridge Soho Little Italy Ellis island Central park Liberty state park Wall street En voor een lekker italiaans zoet hapje even Carlos Bakery inlopen. Is in Hoboken NewJersey dus wel in de buurt. Bij West st. de Holland tunnel door en je bent er bijna. Die heeft heerlijke hoorntjes met room.En de taarten en cupcakes... Carlos Bakery - Wedding Cakes - Specialty Cakes Hoboken, New Jersey