Soho!!! Leuke winkeltjes! Echte aanraders: De gratis ferry naar Long Island (mooiste blik op vrijheidsbeeld) Top of the Rocks (beter uitzicht dan empire state) Brooklyn Bridge!!! Verder worden er vaak gratis dingen georganiseerd, onze laatste avond hebben we de zon onder zien gaan terwijl we onder de BB zaten, en daarna startte er een film in het park. Geweldig. Helemaal heerlijke tijd gehad. Ben jaloers!
Wat je ook zou kunnen doen is voor 2 dagen een hop on hop off bus nemen (wel errrug voor toeristen!) Maar je ziet ontzettend veel in een kleine tijd! Wij hebben het de eerste keer ook gedaan en vonden het ideaal. Oke het is misschien heel toeristisch maar wij vonden het stiekem wel handig. Hij brengt je naar de meest bekende hoogte punten in NY. Heb je de rest van de dagen genoeg tijd om te shoppen
Ik ga altijd naar Century 21 - Home even goed zoeken maar je kan echt hele goed dingen vinden voor weinig geld. Vorige keer heb ik daar ook maar meteen een grote koffer gekocht September is trouwens de mooiste tijd van het jaar vind ik.