Wie heeft er leuke vakantietips (eind augustus, buitenland) met een dreumes? We willen niet te lang vliegen en graag een appartement (liefst 3 kamer app) Ben erg benieuwd naar jullie tips... Alvast superbedankt! Groetjes Claudia
Wij zijn met onze dreumes naar de camping geweest. Heerlijke stacaravan met een geweldig uitzicht. Milan heeft het super gehad. Ik las laatst over Menorca. Schijnt een kind vriendelijk eiland te zijn? Fijne vakantie!!
absoluut menorca! Wij gaan naar tamariscos , helemaal leuk voor kindjes. 2 uurtjes vliegen en idd 3kmr app
Wij gaan ook naar Menorca, op advies van het resibureau. Schijnt erg kindvriendelijk te zijn, niet te lang vliegen, eten niet al te exotisch, hygiëne geen drama, het lijkt ideaal . Eerst maar even afwchten, haha! We gaan pas in spetmeber, dus kan nog niet zeggen hoe het was
bedankt voor jullie reacties! Ook van mensen uit mijn omgeving heb ik veel Menorca gehoord dus ga even kijken wat daar nog de mogelijkheden zijn! Groetjes Claudia ps iedereen die nog op vakantie gaat met de kids...veel succes en PLEZIER!!
Wij gaan in september naar Kreta met onze 1½ jarige dreumes. Er is hier op de site ook een apart gedeelte over vakanties, misschien dat daar ook wel tips tussen zitten
Hoi Claudia, Menorca is helemaal perfect met een kleintje.Dit is op en top kindvriendelijk, niet te ver vliegen, niet te warm etc. Maar ook bijv Mallorca is erg kindvriendelijk. Ik heb je een pb gestuurd.