Wij willen deze zomer (waarschijnlijk) naar Luxemburg. Ik heb wat camping uitgezocht die me wel wat lijken. Iemand ervaring met een van deze? Camping Auf Kengert, Camping plage, Camping Walensbongert, Camping Neumuhle, Camping Fuussekaul of Camping op der Sauer. Ze liggen allemaal in de Luxemburgse Ardennen of het Mullerthal. Iemand hier wel eens geweest? Is er iets te doen voor de kinderen of is het vooral op de natuur gericht?
wij zijn er gewees (in de omgeving, niet op die campings) toen we nog geen kindje hadden... maar vond het erg leuk! veel wandelmogelijkheden/natuur, maar ook veel andere dingen. zo zijn wij in en mijn geweest, naar luxemburgstad, kastelen bezocht, boottocht enz. vind het ook zeker met kinderen een aanrader. wel lekker naar het buitenland,maar toch niet te ver weg!
Ik ben dit jaar met mn 3.5 jarige dochtertje naar Birkelt geweest, ook in die regio. Heel mooi en we hebben ons prima vermaakt.
Luxemburg is idd een heel mooi vakantieland en niet te ver weg. Ook omdat het geen groot land is zijn de bezienswaardigheden altijd in de buurt van je verblijf. Met deze campings geen ervaring dus daar kan ik je niks over vertellen. Misschien dat je even bij Zoover kunt kijken voor recensies. Weet wel dat camping Nommerlayen ook een hele leuke familiecamping is. Met heel veel activiteiten en de mogelijkheid om een stacaravan of huisje te huren. Camping Nommerlayen Luxemburg TopCamp: Camping Nommerlayen Luxemburg
Deze ziet er inderdaad super uit. Was ik al vaker tegengekomen, maar ik vind 'm zo belachelijk duur. Wij gaan in het hoogseizoen, en dan betaal ik 51,- per nacht. Wil best meer betalen voor faciliteiten, maar vind dit een beetje te.
wij zaten altijd op camping freibad. Op de grens van duitsland, luxemburg, dichtbij trier, irrel enz. Ik vond het altijd geweldig mochten wij ooit een caravan hebben daar ga ik daar zeker heen met de kids, want ik heb daar als kind altijd fijn gehad, mooi omgeving, en genoeg te doen!
Wij zijn op de Walensbongerd geweest. Dit is ons zeer goed bevallen. De camping is onder Nederlands beheer. De camping was erg netjes en schoon (was wel laagseizoen toen). Op de camping zelf is een redelijk grote speeltuin en een buitenzwembad met peuterbad.
Hoi, Wij zijn vorig jaar naar camping Nommerlayen geweest. Dit is ons zeer goed bevallen. Mijn zoon was toen 1 jaar en 9 maanden en hij heeft het ook reuze naar zijn zin gehad. De veldjes zijn ingedeeld op leeftijden en bij elk veldje is ook wel een speeltuintje. Ook was er iedere avond een minidisco speciaal voor de kleintjes en 's morgens een knutseluurtje. Ook zaten we heel dichtbij alle bezienswaardigheden maar dat is overal zo in Luxemburg natuurlijk Groetjes