Eindelijk lid geworden

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door FibroMama, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FibroMama

FibroMama Lid

23 feb 2014
    16
    0
    0
    Momenteel ben ik een blog begonnen over mama zijn
    NULL
    Hi allemaal,

Ik ben Rianne 25 jaar en sinds 25 januari mama van een prachtig meisje. Tijdens mijn zwangerschap vaak op het forum zitten lezen maar om een of andere reden nooit geregistreerd. Daar moest verandering in komen vond ik!

Ik moet zeggen dat het allemaal heel erg wennen is het moederschap naar als ik naar ons meisje kijk absoluut de moeite waard. Heb wel door mijn fibromyalgie veel last van mijn lijf maar ben recent met een blog gestart waar ik redelijk mijn ei(en ervaringen) in kwijt kan. Ben met het bloggen gestart omdat ik er weinig ervaring gen te vinden waren over zwangerschap en ouderschap in combinatie met fibromyalgie dus ik hoop zo in ieder geval een persoon te helpen met mijn ervaringen!

Mocht iemand nog vragen hebben dan hoor(lees) ik het wel!!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom!

Lijkt me erg pittig om het moederschap te combineren met fibromyalgie (zowel m'n vader als moeder hebben het en er zijn nog meer vormen van reuma binnen de familie, dus ik vrees er erg voor :)), knap dat je er zo positief instaat!

Ik ga je blog zeker volgen :)

3. FibroMama

FibroMama Lid

23 feb 2014
    16
    0
    0
    Momenteel ben ik een blog begonnen over mama zijn
    NULL
    Leuk dat je me volgt dank je!

Het is inderdaad best lastig ik zat ruim een maand voor mijn verlof al thuis en daarvoor was ik al halve dagen haan werken omdat mijn lijf het niet trok. Nog leuker de verloskundigen wisten niet wat het was dus hielden er ook geen rekening mee.

Ik hoop voor je dat het jou ovetslaat. Maar zo niet een positieve instelling werkt wel heel erg goed dat heb ik wel gemerkt. Keep on smiling zeg ik maar altijd je gaat er niet dood aan het alleen vervelend. (Oke meestal meer dan vervelend maar die gedachte stoppen we lekker weg haha)

Deel Deze Pagina