ik heb besloten om terug te komen ben ook eigenlijk gek om me weg te laten jagen ik zit hier voor een boel leuke meiden en dat laat ik me eigenlijk niet afnemen door niemand dus meiden ik ben der weer alleen nu onder me eigen naam (was hummel )
Wat fijn dat je er weer bent ennuh ondanks dat ik je volkomen begreep, laat je niet kisten he Welkom back. Kwebbel
Gelukkig ben blij dat je je niet zomaar laat wegjagen door bepaalde personen...als hun de boel hier bederven kunnen ze beter oprotten zo blijven de gezellige meiden hier he Deb Veel plezier weer met ons.... liefs liselotje
He ik ken de voorgeschiedenis niet, maar weet wel hoe het voelt om ineens niet meer welkom te zijn zonder reden. Dus welkom terug!!
Wat goed van je dat je je niet gek laat maken! Welkom terug, ondanks de rottigheid. Ben wel verbaasd dit te lezen. Zo op het eerste gezicht had ik niet verwacht dat dit op dit forum voorkomt. Over het algemeen gaat het er hier toch heel gemoedelijk aan toe, dacht ik zo. Sterkte, en hopelijk heb je er nu geen last meer van. (En anders zijn wij er om je te steunen hoor) Liefs, Bibi
Jeetje.. dat is nog een stapje erger dan dat wij (de nieuwelingen die elkaar al kenden van een ander forum) gewoon niet meer welkom zijn!
Was je weg dan? Das ff lekker, blijk ik n buuf te hebben hier, zou je alweer weg zijn. Niet doen, hoor! Lekker blijven.
nee hoor mij krijgen ze niet meer weg dan moet ik al geband worden door de eigenaren maar ben idd even afwezig geweest
Heb ook wat gemist ... maar gestalkd worden lijk me niet leuk... hoop voor je dat het stopt!! Welkom thuis Deb!!!!!!!