Waaaah, ben zo zenuwachtig. Ben januari weer begonnen met paardrijden en zondag mijn allereerste springwedstrijd . Heb me over laten halen en nu ben ik echt doodnerveus haha. Ben als de dood dat ik het parcours vergeet of nog erger; een duikvlucht maak terwijl iedereen kijkt. Maar goed. Heb het wedstrijdkloffie weer bij elkaar geraapt. Hartstikke leuk natuurlijk, maar als hij onder het stof komt te zitten heb ik er nog niets aan
Heel veel plezier !!! dat is gewoon het belangrijkste !! En het komt heus wel goed hoor , je vergeet heus het parcours niet en je valt ook niet. En als het wel gebeurd ? Jammer dan volgende keer gaat wel goed
Veel plezier! Neem je tijd om het parcour goed te lopen van te voren, begin bij hindernis 1 en geniet!
Nou vanavond de 'generale' gehad. Ging echt bagger. Lieve pferd had geen zin, had door dat ik nerveus was en nam me finaal in de zeik. Lekker bokkig enzo. Maar goed. Nu moet ik morgen nog -_- shoot me now.
Een slechte generale is een goede uitvoering. Dus huppa die knol aanpakken en laat vooral niet merken dat je zenuwachtig bent. Je kan het prima, je laat je toch niet in de zeik nemen voor al die mensen. 😉
Hahaha ja dat is waar. Nee maar alle gekheid op een stokje; 2 dagen heeft hij voorbeeldig gesprongen. Elke hindernis met gemak. 1 wegschieter en dat was mijn eigen schuld ook nog (beetje weinig focus). Vandaag; Eerste ronde Bij de eerste hindernis 3 keer wegschieten. Hindernis 5 er langs schieten. Bij hindernis 9 vloog ik er bijna af (hij kwam niet lekker uit en ik verloor mijn evenwicht). Ronde twee; Weer wegschieten bij 5. Dus morgen maar goed de teugels er aan en erover proberen te drijven. Als hij mij er maar niet afbokt dan . Al val ik wel in stijl.
opsluiten goed je benen erbij houden en als je twijfel merkt bij hem gerust ff een tik achter je kuit gegeven. Recht voor de hindernis uitkomen en dan goed opsluiten evenveel druk op beide teugels en corrigeren met je benen. Je kan het prima... zet m op vandaag...
Ik ga straks trouwens op buitenrit op een jonge welsh cob die vorige keer een rodeo voorstelling gaf toen er een vrachtwagen langs kwam.. Ook heus een beetje spannend