Newbie!!

Discussion in 'Even voorstellen' started by royce, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. royce

royce Lid

Dec 8, 2010
    5
    0
    0
    zeeland
    Ik zal me eens netjes voorstellen!

Ik ben Royce, 24 jaar en woon in het mooie Zeeland. Mijn vriend komt uit Antwerpen, maar woont sinds 1,5 jaar bij mij. Ik vind het samenwonen met mijn vriend geweldig. Mijn vorige relatie was niet de beste en ik geniet nu zo van deze relatie dat ik me niet kan voorstellen dat ik eerst me zo liet leven.

Sinds een jaar hebben mijn vriend en ik het vaak over een kindje, en sinds 17 noverber ben ik gestopt met de pil. Ben erg benieuwd want slik hem al vanaf me 15 aan een stuk door. We hopen natuurlijk dat het snel lukt, en dat ik zwanger mag zijn, maar probeer me zo nuchter mogelijk te houden dat het niet echt waarschijndelijk zou zijn.

Ben nu bezig met zo gezond mogelijk leven. Heb overgewicht, dus ik lijn niet maar eet zo gezond mogelijk en merk dat dat zeker zijn vruchten afwerpt. Tuurlijk slik ik foliumzuur, en voor de rest geniet ik zo veel mogelijk van me leven en zorg ik ervoor dat ik geen stress hebt.

Ik heb momenteel geen werk, maar ben wel op zoek naar een leuke baan. In mijn vrije tijd lees ik veel, luister de hele dag naar muziek en hou van films en serie in het genre van Supernatural, Charmed, Glee en McCloed's daughters. Mijn vriend en ik kijken veel horror's en serie's als Lost en Taken.

Dat is het eigelijk wel. Ik hoop hier gezellig te kunnen kletsen over vanalles en nog wat, en zeker ook dingen optesteken, en elkaar steunen.

liefs,

2. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,874
    9,386
    113
    Gelderland
    Welkom en veel lees en kijkplezier. :)

3. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007