Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Wachtende, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hallo allemaal,

Bij deze zal ik me ook even voorstellen.
    Sinds mei 2010 gestopt met OAC. Daarna kreeg ik een onregelmatige en lange cyclus. Mijn huid begon ook een pubertijd als nooit te voren te beleven (acne). Na veel bezoeken aan huisarts en dermatologen met het verzoek mijn hormonen eens te controleren aangezien ik ook heel erg graag kinderen wil. Maar het zou allemaal in mijn hoofd zitten.:$

In september was ik het zat. Ik ben naar een andere huisarts gegaan in een ander dorp. Ik heb gezegd dat ik NU een verwijzing wilde. Volgens de huisarts viel het allemaal wel mee maar als ik dat zo graag wilde schreef hij er wel 1.:D

In oktober 2011 bij de gynaecoloog. Voor hem was het in een paar minuten duidelijk. Een echo bevestigde het: PCO.
    Al die maanden met teleurstellingen en discussies...:x
    Ik was blij met eindelijk een diagnose maar eigenlijk ook zo boos op alle artsen die ik al gezien had..die niet verder wilde kijken dan hun neus lang was.

Maar goed. Deze maand zou ik beginnen met Clomid omdat mijn cyclus volledig onvoorspelbaar is (van 27 dagen tot 89). Daarmee moet je op de derde dag van de menstruatie mee beginnen. Ik heb altijd 4 dagen (dat is het enige wat wel stabiel blijft). Is het deze keer maar 1 dag. Meteen met de fertiliteitpoli gebeld wat ik nu moet. Nou ik moest maar snel een zw test doen.:$ Met voorzichtige lichte hoop maar verschillende merken gekocht, je wil het toch zeker weten voor je aan clomid begint. Maar ze waren allemaal negatief.:(
    Dus vandaag begonnen met de Clomid.

Ontussen merk ik dat ik steeds minder blij kan worden voor anderen. Er is niemand in mijn omgeving niet zwanger of moeder. Mijn blijdschapspotje is zo onderhand leeg...maar dat probleem kennen jullie denk ik ook wel:(

Nou dat was het voor nu even !

2. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Welkom! En sterkte met alles.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699