Hoi Allemaal, Ik ben Anne en ik woon in Engeland en vind het fijner om mede-vrouwen die in dezelfde positie als ik zitten verstaanbaar te kunnen comminuceren in het Engels ben ik medische nog niet zo geweldig met alle-termen hihi Sinds ik hier woon en broederig (ik voel me net een kip die lekker op haar eieren wil gaan zitten) letterlijk sinds ik ben gaan settelen en wil nu dus aan kinderen beginnen.. Wat vervelend is dat veel mij altijd als jong zien, van de week werd ik nog veertien geschat! Waar ik maar op zei ik zal het vanaf nu als een compliment nemen! Ik slik al sinds 27 maart folium zuur en ga maandag langs de dokter voor mijn spiraal mogelijk kunnen ze hem er dan al uithalen, heel m'n hoofd staat op z'n kop vol met vragen! En ik heb al gelezen van uitstel komt afstel en het is niet zo dat ik haast heb om zwanger te worden maar ik wil gewoon van dit spiraal af, ik voel me haast onvruchtbaar (wat echt heel erg klinkt) omdat ik echt nog nooit zwanger ben geworden in de 10 jaar dat ik nu vruchtbaar ben.. Ik begin nu al af te drijven! xxx