Inspiratie gezocht voor luiertaart

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Victoria30, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Een vriendin van mij is zwanger. En ik heb nog een dicht pak luiers maat 3 over. Dus is mijn idee om er een luiertaart van te gaan maken als kraamcadeau.

Dit is haar derde kindje, vanwege haar beide kindjes heeft zij alles al voor jongens en meisjes. Ik heb geen idee wat het 3e kindje wordt en dat zal ik ook niet weten voor de bevalling.

Ik heb een koekblik gekocht om de taart omheen op te gaan bouwen. Wat is leuk om hierin te doen? En welke leeftijd zal ik in gedachten houden voor wanneer zij aan de taart zal beginnen? Ik heb een maand of 6 in gedachten.

Verzorgingsproducten vallen sowieso af. Speentjes, knuffels ed heeft zij in overvloed. Evt misschien iets vaan haar zelf.

En wat is verder leuke versiering?

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Kadokaart ofzo erin doen zodat ze zelf iets voor de kleine kan kopen. Kan me voorstellen dat ze met al 2 kinderen al genoeg heeft.
    Of iets voor de ouders zelf. Diner bon ofzo.

Ik heb ook een keer zo'n taart gemaakt en had met lint de verdiepingen aan elkaar gemaakt. Mooi lint in het thema van geboorte ofzo. Verder niks bijzonders.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Hoe oud zijn de oudste 2? Misschien kun je daar nog wat mee /voor?

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    3 en 4,5 tegen die tijd.

Cadeau bon is leuk, maar dat vind ik net iets te standaard. Wat mij te binnen geschoten is ondertussen is vullen met chocolade of iets anders lekkers voor het hele gezin - baby. Of allemaal briefjes met spreuken gericht aan mama.

Als het nou een jongen zou zijn werd het een stuk makkelijker want ik heb nog een dicht pak met leuke rompertjes. Dat zou nog wel kunnen maar dan moet ik de taart tegen die tijd snel in elkaar flansen.

5. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Verzorgingsproducten voor haar zelf? Of is dat ook geen optie?

Ik zou dan bijv. Voor rituals kiezen.

Een starterset stickers/kledinglabels met de naam van de baby. (Voor de opvang/school later)

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ja verzorgingsproducten voor haar is een goede. Ik ben ook een schilderij voor haar aan het maken dus ik probeer het niet al te luxe te maken in de taart. Voor labels moet ik ook wachten voor de geboorte. Ik denk dat ik toch maar even ga wachten met in elkaar zetten tot ik meer weet.

Deel Deze Pagina