Hoi, We hebben net de kinderwagen geleverd gekregen, en nu heb ik een vast ontzettend domme vraag. De wagen is geleverd met de wandelwageninzet erop. Lekker handig van ze, wetende dat je toch eerst de reiswieg gebruikt, maar goed. Ook dat kan aan mij liggen Ik heb braaf de handleiding gevolgd, en tot aan de reiswiegadapters ging het prima, die klikken er mooi op. Nu moet de wandelwageninzet eruit... Volgens de beschrijving moet je dan 2 gespjes en 4 drukkers losmaken, en kun je hem er dan uittillen. Alleen, als ik dat allemaal gedaan heb, zit de wandelwageninzet nog met twee gespen vast aan de middenstang. Die gespen zijn niet los te maken, zijn gewoon vastgestikte bandjes met een ringetje zodat ze strakker of minder strak kunnen. Ze zitten aan de ene kant om die middenstang heen, en aan de andere kant aan de zijkant van de ww-inzet vast. Niet los te maken dus, maar dat hele ding moet er toch gewoon uit kunnen, of ben ik nou gek?? Of zitten die dingen vast voor het transport? Ook een beetje overbodig denk ik. Ik kom er niet uit, wie heeft er ook deze wagen en weet hoe het zit? (Voordat ik lintjes ga doorknippen waar ik vanaf had moeten blijven...) (pff heb wel de goeie wagen uitgekozen, voel me een echt mutsy... )
Heb em vanochtend ook gehad... Bij ons zaten ze niet helemaal vast gestikt, was een beetje prutsen en toen lieten ze gelijk los. Het begin zit op de stang. We konden het lint/touw ertussen uit krijgen dan is het een kwestie van door de ijzeren ring halen. Verder zat deze niet vast bij ons..
haha wat een toeval. Hier zitten ze wel enorm goed vast, dus zal ze dan toch maar los moeten knippen denk ik. Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb hem ook.. Al een paar weekjes nu. Ik kan me wel herinneren dat ie met meer dingen vast zat dan volgens de gebruiksaanwijzing zou moeten, maar het kon wel gewoon los. Heb niks hoeven knippen o.i.d.
Nee niet knippen! Dan kun je de wandelwagen niet meer gebruiken straks. In het zilveren ringetje zit een kleine opening (bij elke wagen heb er al 100 in en uit elkaar gehaald en nog nooit een met een dichte ring gehad) Je schuift het zwarte stuk langs die opening en dan komt ie los. Ga anders even langs de winkel waar je hem hebt gekocht.
Ik kan me ook niet herinneren dat er bij onze wagen meer vastzat dan er in de handleiding stond... maar heb m ook alweer een tijdje geleden gekregen en in elkaar gezet... Maar het zal heus niet zo zijn dat je iets door moet knippen, dus als je er niet uitkomt zou ik even terug gaan naar de winkel of even bellen. Knippen kun je altijd nog... Maar je hebt wel een heerlijek wagen gekocht! Ik vind m echt heerlijk rijden! Heb intussen al veel kilometertjes gemaakt. xxx
ik heb ook niks hoeven knippen. weet het niet meer precies, maar volgens mij ging het hier ook niet heel makkelijk. idd je moet het door de opening van het ringetje halen. succes. liefs doris
Ik heb de wagen ook! Ind, bovenop dat ringetje zit een kleine opening, daar moet je het gespje langsschuiven! NIET KNIPPEN!!!!!
Wat de andere al zeggen NIET KNIPPEN!!!!! als je de zitting los hebt kan je deze richting de achterwielen laten vallen, hierdoor zijn die bandjes vrij en kan je het bandje zo door dat openingen wurmen. Laat even weten of het gelukt is. Alvast heel veel plezier met je wagen, hij is echt super ben er nog elke dag blij mee hihihi. Groetjes Kim
Hihi nee de wagen was idd al helemaal in elkaar gezet door jullie hihi Ik heb wel even zitten vogelen hoe de buggy zit er in moest, en idd ook met deze bandjes. Gelukkig bezit ik geduld ( en manlief niet hahaha) dus na een stapje terug en kijken had ik het door en zat hij er binnen 2 seconden in.
Tis wel gelukt, maar heb zelf dat ringetje open moeten wrikken. De uiteinden zaten tegen elkaar aan, ringetje was dus veel te ver dicht gemaakt. Met een hoop moeite er wat tussen gekregen waarna ik hem ver genoeg open kon duwen om het bandje er tussenuit te krijgen. Pff was een bevalling op zich Bedankt voor jullie reacties, de wagen staat nu helemaal in elkaar lekker uit te ademen, want help wat stinkt dat ding. Blij dat ik hem op tijd in huis heb, haha