Wat vinden jullie het leukste merk voor newborn pakjes? En vinden jullie wit/grijs (neutraal) of juist gekleurd leuker?
Ik heb niet echt een leukste merk. Ben wel voor lichtgrijs en donkergrijs gegaan maar dat komt meer omdat ik een te leuk mutsje heb laten maken en daar het pakje op heb afgestemd
Ik heb een eerste pakje bij de Prenatal gekocht voor de kleine. Bij mijn eerste kind hebben we een wit pakje uitgekozen en bij onze tweede een roze pakje. Nu heb ik een wit jurkje met legging ( zachte stof en niet strak ) met bijpassend mutsje. Op het jurkje zit een motiefje van roze strikjes en hartjes en dat motief komt ook weer terug op het mutsje. Ik vind pasgeboren baby's in hele witte kleding ook altijd erg mooi, maar als je al weet wat het wordt, is het ook leuk om een kleurtje uit te kiezen.
Noppies is altijd erg leuk. Bij de babydump hebben ze een schattige lijn met eendjes. Heb sinds kort next ontdekt en dat is helemaal het einde.
het nieuwe pakje van de hema is ook erg leuk ik vind elf wel lichte kleuren mooi zoals roze,grijs of lichtblauw. Z8 heeft leuke dingen,noppies,prenatal
Ik ga hem op deze site kopen; Buy Fashion, Children Ben verliefd op die kleertjes Maar eerst ff afwachten tot de 20 weken echo of het een roze pakje of een blauw pakje moet worden
I love color! Maar wij weten het geslacht niet, dus is het een velours cremewit pakje van Nijntje geworden,zo lief!!!
H&M, Feetje en Noppies! En ik houd van kleur!! Wit vind ik zelf echt helemaal niet leuk als eerste pakje!
Zeker leuke kleertjes. Heb al voor 53 euro in mijn mandje zitten. Heeft 1 van jullie ervaring met het verzenden en de verzendkosten? Volgens de site heb ik geen shipping costs maar dat geloof ik nietzo...
Die hebben inderdaad leuke dingen! Deze bijvoorbeeld: Buy Check Woven Dungarees And Bodysuit Set (0-18mths) online today at Next Direct Netherlands Maar wat ik me dan afvraag, zijn de verzendkosten niet heel hoog?