Pampers Bij de makro in de aanbieding, 9pack pampers billendoekjes fresh of sensitive voor 7,25euro incl BTW! Je kan hier alleen kopen als je een pasje hebt van de makro, maar als je die hebt is dit een hele leuke aanbieding Gister getipt door een vriendin, dus vandaag zelf ook maar even wat inslaan!!
Is een aanbieding afgelopen zaterdag ingegaan ... 2 weken geleden was het een aanbieding een doos met 9 pakken doekjes huggies van 5 euro nog wat en ik had op zaterdag echt al de laatste dozen! Maar succes hoop dat ze ze nog hebben!
We gaan vanavond even heen is de planning, dus we zullen zien. Je zou t evt via de webshop kunnen bestellen maar dan komt er 7,50 ex BTW overheen. Wij hebben de vorige keer helaas ook mis gegrepen met de huggies aanbieding. Maar ik heb toch liever de pampers billendoekjes dan de huggies dus hopelijk hebben we mazzel
Online waren ze niet te bestellen. Bij Makro den Bosch stonden er nog zat 1/2 pallet (alleen sensitive, ik vind de babyfresh stinken dus die pak ik toch niet ). Je mag er max tien meenemen. Heb dus flink ingeslagen. Er stond bij schap-opruiming. Dus denk dat deze verpakking eruit gaat. Ik zag dat de newborn 1 luiers hier nog 55 stuks heeft, bij de wehkamp zaten ze in verpakking van 50 stuks, weet iemand of dat ook een vernieuwing is, wie weet dat er dan voor de luiers ook nog een leuke actie komt...