9x pampers billendoekjes 7,25

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Manuk, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Pampers

Bij de makro in de aanbieding, 9pack pampers billendoekjes fresh of sensitive voor 7,25euro incl BTW!
    Je kan hier alleen kopen als je een pasje hebt van de makro, maar als je die hebt is dit een hele leuke aanbieding:D
    Gister getipt door een vriendin, dus vandaag zelf ook maar even wat inslaan!!

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Is een aanbieding afgelopen zaterdag ingegaan ... 2 weken geleden was het een aanbieding een doos met 9 pakken doekjes huggies van 5 euro nog wat en ik had op zaterdag echt al de laatste dozen! Maar succes hoop dat ze ze nog hebben!

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    We gaan vanavond even heen is de planning, dus we zullen zien.
    Je zou t evt via de webshop kunnen bestellen maar dan komt er 7,50 ex BTW overheen.

Wij hebben de vorige keer helaas ook mis gegrepen met de huggies aanbieding. Maar ik heb toch liever de pampers billendoekjes dan de huggies dus hopelijk hebben we mazzel;)

4. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tanks voor de tip! Ik ga voor de huggies :) hopelijk hebben ze nog!

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Die huggies was een aanbieding van 2 weken geleden nu is het de pampers die in de aanbieding zijn!

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Oh das goedkoop! Morgen maar es even heen.

7. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Je kan ze eventueel ook online bestellen.

8. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    Online waren ze niet te bestellen. Bij Makro den Bosch stonden er nog zat 1/2 pallet (alleen sensitive, ik vind de babyfresh stinken dus die pak ik toch niet :) ). Je mag er max tien meenemen. Heb dus flink ingeslagen. Er stond bij schap-opruiming. Dus denk dat deze verpakking eruit gaat.

Ik zag dat de newborn 1 luiers hier nog 55 stuks heeft, bij de wehkamp zaten ze in verpakking van 50 stuks, weet iemand of dat ook een vernieuwing is, wie weet dat er dan voor de luiers ook nog een leuke actie komt...

9. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    In Breda hadden ze er gisteren ook nog genoeg. Dus ook even leuk ingeslagen.

Deel Deze Pagina