Hallo, Nu is er van fisher price de nieuwe Newborn Rock n Play Sleeper. Dat is een verhoogde schommelstoel waarin de kleine kan zitten/ spelen en of slapen. Nu heb ik al wat recensies gelezen alleen is op de site te zien dat de leverdatum pas vanaf 1 juli zal zijn. Heeft iemand deze toch al thuis in gebruik en wat is jullie ervaring hiermee? Ik hoop dat iemand al zijn (echte) ervaringen kan delen met mij groetjes, erwtje
Heb even gegoogled en vroeg me meteen af of de houding wel ok is om te slapen? Ik zie namelijk dat het kindje niet recht ligt met het rugje en ook de beentjes niet kan strekken?
Als jouw kindje al 9 maanden is dan heeft zo'n ding helemaal geen zin lijkt me. Binnen zeer korte tijd vindt een kind van die leeftijd zoiets niet leuk meer omdat ie op onderzoek uit wil. Zonde van het geld dan denk ik?
he hallo, fijn dat mensen met me meekijken hier is een filmpje en eronder vind je de handleiding. Volgens mij is er ruimte om de beentjes te strekken, alleen vanuit een halve zitlighouding. Dat van een rechte houding is met een daarvoor bestemd kussentje te realiseren. haha, mijn banner geeft alleen mijn zoontje aan, inmiddels wordt hij zeer binnenkort grote broer; vandaar mijn oriëntatie Maar ik hoor graag jullie meningen en ervaringen natuurlijk