babynestje in gewone buggy?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erlida, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Mijn schoonmoeder heeft een maclaren buggy en wil straks als de kleine er is,een babynestje gebruiken hierin.
    Het is maar voor af en toe,en de baby is bijna 3 maanden als hij-zij naar oma gaat.
    Nu vraag ik mij af of zo'n babynestje dan nog wel past?
    Lees namelijk overal dat ze nogal klein zijn?Wie weet hoe lang zo'n nestje mee gaat?
    Anders ga ik een citi cx overwegen met dreami,en verkoop de maclaren dan......

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

isdat niet ook gevaarlijk? bedoel, zit het wel goed vast? dat zou ik eerst even uitzoeken...... als dat ding er zo los in zit zou ik het niet aandurven... als ie een keer kantelt ofzo of topzwaar is,

maar misschien kan je hem vastmaken :)

liefs Muis

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Neeee niet los.Wou zelf het babynestje zo aanpassen dat het dan vast zit in de buggy...Ze hangt zowiezo geen spullen aan de buggy,het is echt voor het stukje lopen naar de speeltuin met de andere kids zeg maar......
    Maar idd het moet ook voor korte stukje veilig en comfortabel zijn,vandaar mijn twijfel ook!

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik zou het zelf niet doen; maclaren heeft maar klein stukje waar een nestje op kan steunen.
    Als het maar voor korte stukjes is, zou ik op marktplaats een goedkope oudere wagen overnemen en daarna weer via marktplaats de deur uit doen.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou het niet doen. In de gebruiksaanwijzing van maclaren staat ook dat ze advideren hem pas vanaf 6 maanden te gebruiken. Je kindje krijgt niet de vering zie hij nog nodig hebt. MIjn maclaren kan trouwens ook niet helemaal plat.

Deel Deze Pagina