hoi ik ben aan t twijfelen welke babyfoon ik t beste kan nemen. t liefste wil ik er een met camera . wie heeft er ook een met camera die aan te raden is? moet wel met nachtcamera zijn , muziekjes , en met spraakfunctie
ik had er trouwens 2 van topcom gezien de TOPCOM KS-4242 en de TOPCOM KS-4246 iemand ervaring met deze?
bedankt voor je reactie elly. ik heb net even snel op google gezocht en zit wel alles op , beeld is verder ook mooi duidelijk ?
ja beeld is heel duidelijk en groot in de nacht en je kunt hem zo licht of donker instellen meestal als wij ook gaan slapen zat ik het beeldscherm wat donkerder Geluid is ook luid en duidelijk. camera kun je vanuit het beeldscherm bewegen ook heel handig. Misschien kun je deze bij media markt krijgen die hebben vanaf morgen 21% btw weg ermee scheelt weer een beetje Mijn ouders hebben de philips avent deze zou ik echt niet aanraden
Hier een luvion grand elite. 1 keer terug geweest naar de winkel, na diverse defecten. Die ik nu heb krijgt inmiddels ook weer kuren. Gelukkig nog ruiuiuim garantie, dus ik ga dr weer mee terug. Niet echt aan te raden, alhoewel ik t beeld wel heel mooi vind. T geluid daarentegen is ruk, maar daar geef ik niet zo om. Gebruik t geluid nauwelijks.
Iemand ervaring met de Alecto DBX-88 Ecodect? Deze hebben wij zaterdag bij Mediamarkt gezien en sprak ons zeker aan. Wat muziekjes erop, temperatuurweergave en een nachtlampje.
Ja, die hebben we ook, voordat de tweede kwam. Werkt hier prima. Geen bijzonderheden eigenlijk. Doet wattie moet doen.
Ja! Werkt perfect! Batterijen gaan lang mee, hij is heel stil en doet inderdaad wat hij moet doen. Heb expres gekozen voor eentje zonder camera, omdat ik iets te vaak naar Paranormal Activity heb gekeken hahaha!
Hebben wij ook. Doet inderdaad wat ie moet doen, pakt het geluid goed op. Batterij gaat wel snel op. Wij hebben m dan ook altijd in de lader staan, maar je hoort het geluid er heel goed door dus de oplader kan best wat verder weg staan.