Newborn winterslaapzak (écht vanaf geboorte)?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nina Sanders, 19 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeks83

Koeks83 Niet meer actief

Ik heb nog een lekker dik slaapzakje. Is geloof ik van de c&a. Is wel zonder mouwen, maar heel geschikt voor de allerkleinsten. Staat maat 50 op, maar denk dat t ook 44/50 had kunnen zijn. Heb ‘m gekregen en maar 1 keer gebruikt want zoontje had toch meer baat bij inbakeren. Je mag ‘m zo van me hebben. Pb maar als je interesse hebt.

2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik maakte het halsje van de prenatal 50/56 iets kleiner. Vanaf dag 1 heeft P hier in geslapen, ideaal.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja wij hadden geen nachtvoedingen dus dat probleem ken ik niet. S ochtends verschonen en gelijk een leuk pakje aan!
    En met tussendoor slapen: gewoon bij de verschoonbeurt even broek uitlaten en slaapzak aandoen (of pyjamabroekje aan ipv normale broek). In de slaapzak leggen is zo gedaan hoor ;)

Buko vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ga je een pb doen!

5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Is ook wel zo inderdaad :)

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wij hadden de puckababy piep ( twee) en daar sliep onze dochter heerlijk in. Verkocht voor een fijne prijs toen ze er uit was met drie maanden en gelijk twee nieuwe puckababy mini’s gekocht. Ook hier slaapt ze heel goed in hoewel we nu met het hele warme weer haar armen buiten t slaapzakje hebben ( de mini heeft armsgaten zodat je deze ook als gewone slaapzak kunt gebruiken)

Voor na de zomer als ze zes maanden is hebben we de vier seizoenen slaapzakken van puckababy klaar liggen ( zijn peperduur maar met de aanbieding van prenatal de tweede slaapzak voor de helft van de prijs)

7. Eli05

Eli05 Niet meer actief

Inbakeren is dacht ik sowieso enkel aangeraden tot de leeftijd dat je baby zich kan omdraaien. Van het moment dat je baby dit kan is inbakeren geen goed idee meer en zou je in principe moeten overstappen naar een slaapzak.

Ergopouch Inbakerzak is ook zeker een aanrader. Kan je nog kiezen of je de armpjes vrij wil laten of juist wil inbakeren. (Dit omdat er drukknoppen zitten, om eventueel de armopeningen af te sluiten)

8. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Bij de C&A hebben ze ook slaapzakjes maat 50 die vrij klein uitvallen. Wat ik zo zag ook met een smalle halsopening, dus die kunnen ook wel eens geschikt zijn!

Edit: ik lees nu dat je al een aanbod voor zo’n slaapzakje hebt gehad, beetje te laat advies dan :rolleyes:. Maar misschien voor anderen nog nuttig!

9. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik ben erg fan van de ergopouch slaapzakken. De ergococoon van ergopouch is ideaal voor newborns. Zitten meteen goed!

Deel Deze Pagina