Hey meiden, Ik ben fotograaf en zou graag wat meer newbornfoto's voor mijn portfolio willen! Omdat ik volgende week zaterdag nog niks heb, vroeg ik me af.... heeft er iemand interesse?? Waar moet je rekening mee houden? - kindje is ongeveer tussen de 6 en 14 dagen oud. (zeker niet ouder!) - bereid zijn om naar de studio te komen. (in de buurt van Breda) - foto's mogen gebruikt worden voor website/facebook en evt. andere reclame doeleinden - zelf krijg je alle bewerkte foto's op cd. - ik kies welke mutsjes/mandjes en dekentjes ik wil gebruiken De shoot duurt vaak wel zo'n 3 uur! Hou daar dus ook rekening mee. Ik vraag er een kleine vergoeding voor. Heb je interesse? Pb me dan gerust voor meer info en mijn website, zodat je al wat foto's van mijn hand kan zien
Helaas Skatje.... jij moet idd nog wel wat weekjes, hihi! Maar je bent natuurlijk altijd welkom daarna
Klinkt leuk!!! Maar moet nog even voor ik mag bevallen. Maar zelf zou ik een newbornshoot liever thuis willen, ipv met zo'n kleintje in de kraamweek al op pad te gaan.
@Mamakuh, ik heb je een pb gestuurd!! @Mausi, ik snap dat dat veel fijner is! Maar voor een fotograaf ook veel lastiger Je weet nooit in wat voor huis je terecht komt. Als het een heel donker en klein huis is, is het soms erg moeilijk om mooie foto's te maken. Daarbij komt dat ik ook alles mee moet slepen! Mutsjes, manden, schalen, doeken..... Maar wie weet, ooit in de toekomst!