Newchicks

Discussie in 'De lounge' gestart door duimelyntje, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Hallo dames *heren?*
    zo ongv anderhalf jaar terug was ik op tv te zien in ons progamma newchicks wie heeft dat wel eens gezien?..
    en hoe vonden jullie het?

Ik vond dat ze het door Knip&plaKwerk best cheap hadden neer gezet..
    best jammer .. maar thats Tv

Nu anderhalf jaar later ben ik moeder en ik vind het zoveel fijner dan dat drukke "bner / stap" leventje Nu pas weet ik wat genieten is :)

2. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gekeken, wel een leuk programma, wie ben jij dan?

3. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Die rooie Jessica hahaha

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb er ook naar gekeken, vond het wel een leuk programma maar vond het destijds wel sneu voor Britt want die had nou niet bepaald veel geluk wat ik me zo kan herinneren :) ..

Wel leuk om te horen dan dat je leventje nu zo veranderd is en je daar helemaal tevreden mee bent, goed bezig dus haha.

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik heb het denk ik 1x gezien..zo leuk vond ik het niet denk ik..

Wel fijn dat je nu gelukkig bent met je kleintje :). Dat lijkt me ook een erg grote verandering van stappen/op tv naar mama

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Volgens mijn jessica zelf ook nie toch??

7. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Hahaha nou ikzelf vond de jongens niet mijn type waardoor ik best afstandelijk deed hehe ..en ja brit de jongens die in onze villa sliepen had ze geen suc6 maar op stap in curaçao had ze aardig wat jongens hahaha " verder is het een hele omslag.. Sharon is ook moeder en jennifer is zwanger.. Misschien komt er nog een nieuw" progamma

Newbaby's ;)

8. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Verschrikkelijk programma.
    Vind t best ziek hoe erg mensen zich voor lul zetten.
    En dan was jij nog de rustigste maar die andere pff.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahaha ben jij dat!!!

Ik vond jou echt hilarisch in dat programma :D

10. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Ja weet je tv word je toch anders neer gezet en dat we moesten slapen met boys kregen we pas in curaçao te horen.. Denk als je vrijgezel bent en date met mannen in het mooie curaçao met aardig wat drank op weinig mensen netjes blijven zeg maar.. Alleen nu liepen er 24uur pd camera, mensen om je heen

11. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    dankuu hahaha gelukkig hoor ik dat vaak " liever dat dan andere dingen

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Graag gedaan!

En weetje met dat soort programma's is het gewoon zo dat alles aangedikt word voor het programma.

En verder moet je maling hebben aan wat andere er van denken/zeggen.
    Jij weet tenslotte wat er daar echt gebeurd is en een ander niet;)

13. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Is de hele opzet van dat programma geweest en dat is met al dat soort programma's dat is ook niet geheel jullie schuld maar t is de bedoeling mensen te shockeren denk ik.. net als oh oh cherso enz enz.
    Nu heb je ook cheat on me dat soort vind ik echt not done.
    Maar zoals ik al zei jij heb je geloof ik niet echt misdragen,maar sommige...

14. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Ja gek cheat on me wat een erg prog dat kan ook echt niet.. Ik ken veel mensen van cherso.. Dames in de dop , echte meisjes , holland in da hood.. En wie ik ook heb gesproken we zijn allemaal anders neer gezet" indd om de kijkcijfers omhoog te werken. Van de 24uur pd dat je gefilmt word pakken ze het ergste eruit

15. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Mja ik ben iigv een ervaring rijker " en paar weken in curaçao zitten " op de kosten van meneer oerlemans is nooit erg hihi

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Niet naar bedoelt hoor. Maar dat kon je zelf toch ook wel bedenken? Zo werkt tv nou eenmaal...dat was al zo vanaf het begin van reality tv.
    Mensen die zich anders gedragen dan anderen ('dom' of 'aso') maken leuke tv en dus kijkcijfers en dus money....

17. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    tuurlijk " anders deed ik niet mee heb er ook geen seconde spijt van en veel heb je ook zelf in de hand als ik nee zeg is het nee.. Ben mezelf gebleven en ze hebben bij mij weinig kunnen knippen en plakken

18. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik vond jou een van de normaalste samen met die blonde.. Britt volgens mij! De rest allemaal sloeries doken met de een na de ander de koffer in blegh

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Jaaaa jou ken ik nog wel! Jou vond ik het leukste.
    Deed me denken aan mezelf.

20. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oja en die blonde. Amanda? Even uit mijn hoofd. Met die dikke memmen vond ik ook een hele leuke meid.
    De normaalste inderdaad.

Deel Deze Pagina