ik heb een vraagje over de combisleeper. Onze dochter wil graag ingestopt worden nu het kouder is. Maar ze sliep altijd met een combisleeper en nu lees ik overal dat je dan geen dekentje mag gebruiken. Dus had ik haar een gewone winterslaapzak aangedaan. maar s nachts gaat ze het hele bed door met gevolg geen deken over en dan wordt ze wakker van de kou Mag je nu wel of niet een deken gebruiken met de combisleeper?
officieel staat op het artikel van niet. maar is dat niet omdat het anders te warm wordt? Misschien gewoon 1 van de 2 lagen doen en een dekentje? Dus niet allebei de zakken aan elkaar geritst..
Mijn dochtertje van 14 maanden ligt in een romper met lange mouwen en dikke pyjama in de complete combisleeper. En voordat ik naar bed ga, gooi ik daar echt nog wel een dekentje overheen. Het is nu 17 gr. op haar kamertje, maar morgenochtend 15 of minder. Ze is al een paar keer 's ochtends erg vroeg wakker geworden en dan voelde ze echt koud aan, dus dan maar een dekentje extra. Koud hebben is ook niet lekker! Mijn oudste sliep altijd prima met alleen de combisleeper, maar de jongste is een koukleumpje!