Goeiemorgen! Ik heb een dochter van bijna 8 maanden oud, en ongeveer 3 weken terug werd zij flink ziek met heel veel hoesten tot kokhalzen toe, neusverkouden, koorts en heel slecht eten. Wat ze at, spuugde ze met een hoestbui weer uit. Uiteindelijk was de conclusie van de HAP: Virale luchtweginfectie. Uitzieken dus... Het hoesten is de afgelopen weken bijna afgenomen, nu hoest ze soms nog wel maar moet dan niet meer kokhalzen. De neusverkoudheid was na een kleine 2 weken over en ze heeft alleen de 1e week koorts gehad. Vanochtend moest ze wederom hoesten, zonder kokhalzen maar tot mijn grote schrik spoelde haar hele ochtendfles er in 1 dikke golf uit!! Betekent dit dat we nu weer opnieuw beginnen? Wie heeft ervaringen die mij enigzins gerust kunnen stellen? Ik beneem beetje bang om te snel de huisarts te bellen, dus dacht er al aan om langs het CB te gaan voor adviezen en wegen....
3 weken terug bij de HA geweest en het is nu nog niet over? Dan zou ik er gewoon nog een belletje aan wagen, helemaal bij een hummeltje van 8 maand.
Het klinkt alsof ze er weer een nieuw virus overheen heeft gekregen. Ik zou zelf wel durven om het een dag aan te kijken. Dan kun je altijd morgen (of eind vd dag) even bellen voor advies.
Me zoontje van nu 13 weken kreeg met 8 weken hetzelfde en heeft 3 weken geduurd werd zelfs helemaal Blauw en keer stopte met ademen even toen nachtje ziekenhuis maar ja virus uitzieken Nu begint die weer neus dicht enzo dus kan makkelijk weer nieuw virus zijn Allen als je denkt zijn har longen zou ik tich bellen
Bij de huisarts hadden ze de longen en oortjes toen nagelopen en die waren toen schoon. Daarna had ze snachts een soort stik-bui waar ze ook even stopte met ademhalen en zelf herstelde maar toen ook vreselijk braakte. Daarna dus goed opgeknapt met pufjes, paracetamol, neusspoelen en veel rust. Maar ze is sindsdien slechter blijven eten, daarom schrok ik ook van dat spugen. Voor ze ziek werd at ze echt goed! Net gewogen en de afgelopen 2 maanden dus maar 145 gram aangekomen... CB raad aan toch huisarts te raadplegen als ze eten blijft weigeren zoals ze nu doet sinds het spugen van vanmorgen..
We moesten het even aankijken maar ze braakt na elke fles bijna de hele fles er weer uit, dus weer overleggen met HAP....