ik wil graag wat speelgoed voor mijn dochter gaan halen nu ze wat groter wordt maar als ik in de speelgoedwinkel sta zie ik door de bomen het bos niet meer door het grote aanbod. wat was favoriet bij jullie om mee te spelen?
Er zijn een aantal dingen die Lucas helemaal super vind: - Zingende Tamboerijn van V-tech. Dat is echt zijn allergrootste favoriet, hij begint al te schateren als ik hem tevoorschijn haal! - plastic ringen (stuk of 8 in verschillende kleuren en maten die aan elkaar zitten) van de kruidvat - Spiegeltje van V-tech. Komt muziek uit en als je op de knopjes drukt dan vertelt de spiegel iets over oren, neus en mond (van dieren) - sleutelset van fisher price. Dat zijn 3 grote sleutels. Knuffeltjes geeft hij echt (nog) helemaal niks om! Zoals je ziet wordt hij blij van geluidjes en maakt hij zelf graag herrie
Dat is idd ook heel mooi spul! Wij hebben deze: bol.com | Lamaze Sabbel Poppetje Kapitein Kalimari, TOMY | Speelgoed Alleen als we die op Lucas' handje zetten moet hij huilen dus nu ligt hij gewoon in de box om mee te spelen.
Voor welke leeftijd? Voor nu zou ik een leuke babygym kopen en een speelkleed met spiegels en ringetjes. Frutseldoekjes-popjes, bijtringen, rammelaar (of een leeg flesje met een beetje rauwe macaroni - top!) Enz Als je iets 'leerzaams' wilt voor een baby koop geen speelgoed waarbij het kind passief ligt of zit te kijken, of iets dat een hele voorstelling geeft na het indrukken van een knopje. Dat zorgt meestal alleen voor prikkels. Voor de motorische ontwikkeling moet de baby aan de slag met eigen handjes, voetjes, mond enz.
Van die hele eenvoudige bakjes die in elkaar kan stapelen van Fisher Price....daar heeft mijn dochtertje echt zoveel mee gespeeld. Eerst vastpakken, tegen elkaar aan slaan, later wij een toren bouwen en zij omgooien, nog later kon ze een toren bouwen met hulp en nu kan ze helemaal alleen de hele toren bouwen. In het badje ook erg leuk speelgoed trouwens. En het verslijt niet! En voor deze leeftijd; kleine lichte rammelaars die ze al kunnen vasthouden, een zacht stoffen dingetje wat knispert, een hangend speeltje met belletje oid om tegenaan te slaan, een hard plastic iets waar ze op kunnen kauwen...dat is wat mijn jongste nu in de box heeft liggen. Oh ja en een grote zachte kubus met een belletje en verschillende stofjes op de vlakken.
Hier is deze tot ik geloof wel 7 maand druk in gebruik geweest, echt een fantastisch ding vanaf 2 maand al Fisher-Price Soft Gym Rainforest | Boxkleden | Baby-Dump
Baby gym of activitycenter voor in de box (wij hebben een fijne houten zonder blikkige muziekjes ofzo), knisperboekjes, blokjes... En wat hier een enorme hit was: bartsmit.com - Bright Starts Activiteiten bal. Maar zoals Adi al zei: ook een lege colafles, kartonnen doos of cakeblik zorgt voor uren speelplezier
Absoluut een babygym. Hier hebben wij in het begin erg veel plezier gehad van een simpele babygym zonder licht en geluid. Iets later was deze met licht en geluid een grote hit bij onze dochter (kun je later in de box monteren, vind ze nu nog steeds leuk) Toysxl.nl | Winnie de Poeh: Baby Gym, Vtech | Baby & Peuter speelgoed
Waar ik zelf ook heel erg fan van ben, maar wat wel duur is, is dat hele goede houten speelgoed. Zonder reclame te maken (want ik ken de 'eigenaar' van de winkel niet) maar hier hebben ze zo veel mooi en duurzaam speelgoed! Vooral Janod vind ik een super merk! www.ilovespeelgoed.nl
Babygym is heel leuk en leerzaam. bol.com | Fisher Price Rainforest Speelmat, Mattel | Speelgoed Ik heb deze en ben er erg tevreden over. Deze is namelijk voor zowel op z'n rug als op z'n buik erg leuk. Het is ook echt zijn plekje in de kamer en leuker dan de box, omdat hij daar niet weg kan kruipen. Verder waren de ringen van de kruidvat die genoemd waren erg leuk, zowel los als aan elkaar. Nu met het kruipen is deze bal van Vtech erg leuk. Als je hem aanzet beweegt hij en maakt rondjes op de maat van de muziek. Zo raakt je kleine gemotiveerd om er achteraan te kruipen. Wanneer je op één van de knopjes drukt gaat hij weer rollen en muziek maken.
Ik ben ook een Lamaze fan, hier is de panda rammelaar momenteel één van de favoriten. http://www.amazon.co.uk/Lamaze-High-Contrast-Panda-Rattle/dp/B003HS5JPI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1341778836&sr=8-1
LEKA CIRKUS Bouwblokken - IKEA Deze vind mijn meisje erg leuk in de box! Ze goot ze alle kanten op. De Bright Starts speelkleed is hier ook een succes. Evenals de Lamaze Octopuss.