Wel of niet bij grote zus op de kamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HabibiAna, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    #1 HabibiAna, 8 jul 2012
    Laatst bewerkt: 8 jul 2012
    Mijn baby slaapt al aardig door. Meestal van 23u tot 6u. Nu is ze best lang en past ze bijna niet meer in haar wiegje. Ik heb vandaag het ledikantje klaargezet, maar het staat zo krap op mijn kamer. Haar grote zus sliep met 10 weken al op haar eigen kamer. En ik heb maar 2 slaapkamers. Wil de baby nu in haar ledikantje samen met haar zus op de kamer leggen, maar twijfel zo. Wat als ze 's nachts gaat huilen?Ze huilt sowieso even oordat ze in slaap valt. Dan zou ik haar dus slapend in bed moeten leggen En haar zus die slaapt tot een uur of half 8 en zou nu dus ook rond 6u wakker worden.

Iemand al zo vroeg een baby bij een ouder kindje op de kamer gelegd?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Geen ervaring mee, maar als je een keuze hebt zou ik er liever voor kiezen bij jou op de kamer te laten slapen. Geen idee of je oudste vast slaapt?

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou het gewoon proberen. Ik hoor vaak genoeg dat de oudste helemaal niet eens wakker worden van de jongsten.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    zou ik ook doen. Hier dan niet op dezelfde kamer maar het gehuil is heel goed hoorbaar en de oudste is nog nooit wakker geworden..

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Het kan geen kwaad om eens een nachtje te proberen toch?

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier zou het niet werken. Mijn kids gaan beide niet slapen als ze samen op een kamer moeten (altijd handig op vakantie).
    Maar ik denk dat je ze er beter nu aan kan laten wennen dan nu.

Afgezien daarvan zou ik het persoonlijk veel fijner vinden de kleine nog even bij me te houden.

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ehh wat:p

Nou ik wacht er nog even mee. Alsof ze allebei mijn gedachten konden lezen! Vannacht allebei wakker geworden;)

Deel Deze Pagina