Mijn baby slaapt al aardig door. Meestal van 23u tot 6u. Nu is ze best lang en past ze bijna niet meer in haar wiegje. Ik heb vandaag het ledikantje klaargezet, maar het staat zo krap op mijn kamer. Haar grote zus sliep met 10 weken al op haar eigen kamer. En ik heb maar 2 slaapkamers. Wil de baby nu in haar ledikantje samen met haar zus op de kamer leggen, maar twijfel zo. Wat als ze 's nachts gaat huilen?Ze huilt sowieso even oordat ze in slaap valt. Dan zou ik haar dus slapend in bed moeten leggen En haar zus die slaapt tot een uur of half 8 en zou nu dus ook rond 6u wakker worden. Iemand al zo vroeg een baby bij een ouder kindje op de kamer gelegd?
Geen ervaring mee, maar als je een keuze hebt zou ik er liever voor kiezen bij jou op de kamer te laten slapen. Geen idee of je oudste vast slaapt?
Ik zou het gewoon proberen. Ik hoor vaak genoeg dat de oudste helemaal niet eens wakker worden van de jongsten.
zou ik ook doen. Hier dan niet op dezelfde kamer maar het gehuil is heel goed hoorbaar en de oudste is nog nooit wakker geworden..
hier zou het niet werken. Mijn kids gaan beide niet slapen als ze samen op een kamer moeten (altijd handig op vakantie). Maar ik denk dat je ze er beter nu aan kan laten wennen dan nu. Afgezien daarvan zou ik het persoonlijk veel fijner vinden de kleine nog even bij me te houden.
Ehh wat Nou ik wacht er nog even mee. Alsof ze allebei mijn gedachten konden lezen! Vannacht allebei wakker geworden